جوابیه شرکت برق به خبر اختلال در تولید شرکت کرمان موتور به دلیل قطعی برق

شرکت توانیر: " کارخانه خودروسازی کرمان موتور از ۷ روز هفته ۶ روز کامل بدون محدودیت مشغول تولید است و فقط یک روز در هفته (روزهای شنبه) در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده و در مابقی ساعات شبانه روز بدون اعمال سهمیه بندی فعالیت تولیدی داشته است ".

 شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) با ارسال جوابیه ای به خبر "مدیرعامل کرمان موتور: قطعی مکرر برق، تولید خودرو را مختل کرد" (منتشر شده در تاریخ 28 مرداد 1403) واکنش نشان داد. متن جوابیه به این شرح است:

برق خودرو سازی کرمان موتور6 روز از7روز هفته بدون محدودیت تامین می‌شود

تمامی مشترکین صنعتی از جمله کارخانه‌های خودروسازی مکلف به مشارکت در اجرای برنامه‌های مدیریت بار ابلاغی از قبیل: جابجایی بار، استفاده از تعطیلات تابستانی و یا تعمیرات هستند.

لازم به ذکر است کارخانه خودروسازی کرمان موتور از 7 روز هفته 6 روز کامل بدون محدودیت مشغول تولید است و فقط یک روز در هفته (روزهای شنبه) در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده و در مابقی ساعات شبانه روز بدون اعمال سهمیه بندی فعالیت تولیدی داشته است.

به صراحت می‌توان عنوان کرد که تاکنون هیچ محدودیتی فراتر از برنامه‌های مدیریت بار به آن کارخانه ابلاغ نشده و دلیل تاخیر در تعهدات کارخانه خودروسازی «کرمان موتور» به مردم، اعمال مدیریت بار و کاهش برق تحویلی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان