باند قاچاق ۳.۳ میلیون لیتری سوخت متلاشی شد

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: طرح‌های مقابله با قاچاق در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های مختلف طرح مقابله با قاچاق سوخت به طور مستمر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام یک باند که اقدام به قاچاق 3 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در کنار اجرای طرح‌های مختلف، برخی سوژه‌ها و موضوعات به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار می‌گیرد، افزود: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد که در استان بوشهر اعضای یک باند سازمان‌یافته در زمینه قاچاق سوخت فعالیت دارند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده شد.
 
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مصادیق مختلف قاچاق اظهار داشت: طرح‌های مقابله با قاچاق در سطح کشوری، منطقه‌ای و استانی در حوزه‌های مختلف طرح مقابله با قاچاق سوخت به طور مستمر اجرا می‌شود.
 
سردار رحیمی با اشاره به اینکه عمده فعالیت اعضای این باند در شهرستان عسلویه بوده است، گفت: از اعضای این باند 3 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت قاچاق (300 هزار لیتر کشف فیزیکی و 3 میلیون لیتر به عنوان مال از دست رفته) به ارزش 115 میلیارد تومان کشف شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 5 نفر از اعضای این باند ادامه داد: از این باند 11 مخزن نگهداری سوخت و 15 عدد پمپ کشف و توقیف شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: با پیگیری صورت‌گرفته و همکاری دستگاه قضا، متهمان این پرونده به 290 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان