هشدار کنایه آمیز مخالفان نوری قزلجه : انشالله گرفتار چای دبش نشوید

احمد بخشایش دومین مخالف نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود که او نیز به فساد چای دبش اشاره کرد و خطاب به نوری قزلجه گفت: باید با لایه‌های پنهان فساد طوری برخورد کنید تا به سرنوشت پرونده نهاده‌های دامی و چای دبش دچار نشوید.

در جلسه بررسی صلاحیت نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، مخالفان وی پای فساد چای دبش را دوباره به صحن باز کردند.
 
به گزارش خبرآنلاین، اولین وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم که صلاحیت او و برنامه هایش در صحن علنی امروز( پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای یپشنهادی) مورد ارزیابی قرار گرفت، غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.
 
اسماعیل کوثری نماینده تهران، یکی از مخالفان او بود که از پشت تریبون مجلس بدون نام بردن مستقیم از سیدجواد ساداتی نژاد وزیر کشاورزی دولت سیزدهم، از او انتقاد کرد و گفت: شهید رئیسی در دولت گذشته یکی از نمایندگان مجلس را برای وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد و بنده با تحقیقاتی که کردم متوجه شدم وی آن‌چنان به وزارتخانه مسلط نبود و همین موضوع هم باعث مشکلاتی در این وزارتخانه شد.
 
اشاره کوثری به این نکته بود که جواد ساداتی‌نژاد هم مانند غلامرضا قزلجه در دوره‌های دهم و یازدهم نماینده مجلس بوده است.
 
وی در بخش دیگر از سخنانش خطاب به نوری قزلجه گفت: به عنوان برادر به وزیر پیشنهادی جناب آقای نوری قزلجه می‌گویم که شما ان‌شاءالله انتخاب خواهید شد اما این نشود که گرفتار چای دبش شوید.
 
احمد بخشایش دومین مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود که او نیز به فساد چای دبش اشاره کرد و خطاب به نوری قزلجه گفت: باید با لایه‌های پنهان فساد طوری برخورد کنید تا به سرنوشت پرونده نهاده‌های دامی و چای دبش دچار نشوید.
 
این برای چندمین بار است که ماجرای فساد چای دبش در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس مطرح می شود. روز گذشته در بررسی صلاحیت عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی نیز حسین صمصامی نماینده تهران به عنوان مخالف این وزیر پیشنهادی، او را متهم به دست داشتن در فساد چای دبش کرده بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان