چند ایده جذاب برای تزیین کیک تولد چهار سالگی

اگر از علاقه مندان به دیزاین های جذاب و به روز هستید در این بخش می توانید نمونه هایی از تزیین کیک تولد چهار سالگی را مشاهده نمایید. این نوع دیزاین ها بسیار کاربردی می باشد.

چند ایده جذاب برای تزیین کیک تولد چهار سالگی

یکی از جذاب‌ ترین ایده‌ هایی که می‌ توانید برای دیزاین‌ های خود استفاده کنید. ایده‌ های تزیین کیک تولد هستند. شما می‌ توانید در این بخش با کیک تولد 4 سالگی و دیزاین‌ های متنوع آن آشنا شوید.

مدل تزیین کیک تولد چهار سالگی

تزیین کیک تولد برای جشن تولد چهار سالگی

اگر می‌ خواهید در مهمانی‌ های خود بدرخشید و دیزاین‌ های متنوع ویژه و همچنین سفره آرایی های جذابی برای مهمانی‌ های خود در نظر بگیرید حتماً در آرگا همراه ما باشید و با جدیدترین این دیزاین‌ ها بیشتر آشنا شوید. تزیین کیک تولد سه سالگی با دیزاین های ویژه نیز در لینک قرار دارد که مشاهده می کنید.

تزیین کیک تولد چهار سالگی

 

جدیدترین تزیین کیک تولد چهار سالگی

یکی از دیزاین‌ های کاربردی که اغلب افراد به دنبال آن هستند، دیزاین‌ های مخصوص کیک‌ های تولد بوده که می‌ توانید برای سنین مختلف با تم‌ های متنوع و مناسبت‌ های مختلف این نوع دیزاین‌ ها رو داشته باشید. تزیین کردن کیک‌ های تولد دخترانه پسرانه با تم‌ های جدید و به روز سال را می‌ توانید در این بخش با ما تجربه کنید.

کیک تولد چهار سالگی با تم جدید

کیک تولد دخترانه:

همانطور که می‌ دانید پایه تم‌ های تولد و دیزاین‌ های تولد دخترانه صورتی و سفید هستند. پس شما می‌ توانید پایه کیک خود را بر روی دیزاین صورتی یا سفید در نظر بگیرید. همچنین می‌ توانید از عکس‌ های انیمیشنی آماده برای دیزاین روی سطح کیک استفاده کنید.

دیزاین دو طبقه کیک تولد چهار سالگی

 

چند دیزاین کیک تولد چهار سالگی

دیزاین های کیک تولد چهار سالگی

 

استفاده از ترافل‌ های رنگی صورتی سفید و رنگین کمانی نیز می‌ تواند دیزاین ویژه‌ ای به شما بدهد. شما می‌ توانید از شمع‌ های آماده و شیک روی سطح کیک خود استفاده کرده که حتی کیک‌ های ساده را نیز زیبا می‌ کند.

دیزاین دخترانه کیک تولد چهار سالگی

تزیین کیک تولد پسرانه:

برای اینکه یک کیک تولد پسرانه داشته باشید، اغلب از رنگ‌ های آبی برای خامه کشی روی سطح کیک استفاده می‌ شود. شما می‌ توانید رنگ‌ های دلخواه دیگر را نیز امتحان کنید. برای دیزاین این نوع کیک‌ ها نیز می‌ توانید از برچسب‌ های انیمیشن‌ های دلخواه نیز استفاده نمایید. کیک تولد آبی دارای دیزاین های خاصی بوده که مشاهده می کنید.

دیزاین پسرانه کیک تولد چهار سالگی

 

 

دیزاین جذاب کیک تولد چهار سالگی

دیزاین سال کیک تولد چهار سالگی

جدیدترین کیک تولد کودکانه:

دیزاین کیک‌ ها با تم سال دارای تم‌ های بسیار ساده‌ ای هستند. یک خامه کشی ساده و استفاده از آبنبات‌ های چوبی رنگی بر روی سطح کیک می‌ تواند دیزاین فوق العاده‌ ای به شما بدهد. شما همچنین می‌ توانید از تاج‌ های آماده در بازار برای تزیین روی سطح کیک استفاده کنید.

دیزاین مجلسی کیک تولد چهار سالگی

تزیین کیک با تم کرم قهوه‌ ای و چوب‌ های شکلاتی آماده می‌ تواند یک تزیین شیک و بسیار ساده برای شما باشد که در این بخش نمونه‌ هایی از آن را مشاهده می‌ کنید.

دیزاین صورتی کیک تولد چهار سالگی

استفاده از دیزاین کاپ کیک‌ ها در کنار کیک نیز می‌ تواند دیزاین و ایده ویژه دیگری باشد که از آن استفاده می‌ کنید. کاپ کیک‌های تم کیک می‌ تواند دیزاین شما را بسیار جذاب کند و یک دیزاین مخصوص سال است.

دیزاین فانتزی کیک تولد چهار سالگی

دیزاین روز کیک تولد چهار سالگی

 

 

مدل‌ های به روز دیزاین کیک:

شما می‌ توانید با تم ماشین و تم‌ های انیمیشنی استفاده کنید. در صورتی که می‌ خواهید یک کیک ویژه داشته باشید، باید کیک را بر پایه فوندانت آماده کنید که این امر سلیقه‌ ای بوده و یا می‌ توانید از پایه خامه کشی شده برای کیک استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان