ماجرای هک ربات چت ناشناس تلگرام چیست؟ / چت با این ربات‌ها چقدر خطرناک است؟ / اگر در تلگرام با ربات ناشناس چت کرده‌اید این گزارش را ببینید (فیلم)

سازندگان این ربات‌ها مدعی بودند اطلاعات و پیام‌های کاربران ذخیره نمی‌شود و سرورهایشان بعد از مدتی چت‌ها را پاک می‌کنند اما حالا تعدادی هکر کلاه سفید متوجه شده‌‌اند که این اطلاعات برای سازنده ربات در دسترس است.

عصر ایران ــ به تازگی تعدادی هکر متوجه شده‌اند که اطلاعاتتان در چت‌های ناشناس در تلگرام و ایکس مخفی نمی‌ماند. ربات یا بات ناشناس امکانی است که با آن می‌توانید در تلگرام یا ایکس به صورت ناشناس چت کنید.

گزارش را این‌جا ببینید

سازندگان این ربات‌ها مدعی بودند اطلاعات و پیام‌های کاربران ذخیره نمی‌شود و سرورهایشان بعد از مدتی چت‌ها را پاک می‌کنند اما حالا تعدادی هکر کلاه سفید متوجه شده‌‌اند که این اطلاعات برای سازنده ربات در دسترس است. با افشای این موضوع بسیاری از کاربرانی که از این ربات استفاده کرده‌اند نسبت به احتمال پخش اطلاعات شخصی خود در فضای اینترنت نگران شده‌اند. بسیاری از این کاربران زیر سن قانونی هستند و انتشار این اطلاعات می‌تواند عواقب بدی برایشان داشته باشد. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان