گوندوغان در آستانه جدایی از بارسلونا؛ پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از انگلیس و خاورمیانه

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی بارسلونا، به دلیل نیمکت‌نشینی و اختلاف نظر با سرمربی تیم، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

الکای گوندوغان پیشنهادهای مختلفی از چندین کشور دارد.

به گزارش طرفداری، الکای گوندوغان، هافبک آلمانی 33 ساله نمی‌خواهد در بارسلونا نیمکت نشین باشد و همین مسئله او را به جدایی نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش AS، چند هفته پیش، هانسی فلیک به الکای گوندوغان اطلاع داد که او را به عنوان یک بازیکن فیکس و غیرقابل جایگزین نمی‌بیند. سرمربی آلمانی باور دارد که گوندوغان خیلی به سبک بازی مد نظر او نمی‌خورد و دنی اولمو، فرمین لوپز و گاوی بهتر در سیستم او جای می‌گیرند. گوندوغان نمی‌خواهد بارسلونا را ترک کند اما اگر باشگاه به دلایل مالی به جدایی او نیاز داشته باشد، با این اتفاق موافقت می‌کند. اطرافیان او اطمینان می‌دهند که ایلکای یک حرفه‌ای است و هرگز برای هیچ باشگاهی مشکل ساز نخواهد شد. البته AS همچنین گزارش داده که طبق نظر اطرافیان گوندوغان، این باشگاه است که خواهان فروش این بازیکن است، نه هانسی فلیک.

از طرفی Relevo گزارش داده است که بارسلونا موافقت با جدایی ایلکای گوندوغان به عنوان بازیکن آزاد را رد نمی‌کند زیرا با جدایی او، دستمزدش از هزینه‌های باشگاه کم شده و فضا برای ثبت قرارداد بازیکنان ایجاد می‌شود. همچنین به گزارش رلوو، در صورتی که گفته می‌شود ایلکای گوندوغان آماده بازگشت به منچسترسیتی است، سیتیزن‌ها تا دیروز در مورد این مسئله هیچ اطلاعی نداشتند.

پیشنهادها و مقصد احتمالی گوندوغان

طبق گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، ایلکای گوندوغان شروع به در نظر گرفتن پیشنهادها و گزینه‌های خود کرده‌است. ایلکای گوندوغان که تا تابستان 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس، ترکیه، قطر و عربستان قرار گرفته است. یکی از باشگاه‌های انگلیسی علاقه مند به گوندوغان، تیم سابق او یعنی منچسترسیتی است.

به گزارش رلوو، ایلکای گوندوغان از عربستان پیشنهاد دارد اما اطرافیان او چنین انتقالی را رد کرده‌اند. با این حال احتمال انتقال گوندوغان به گالاتاسارای همچنان وجود دارد. علاوه بر این، RMC از پیشنهاد شدن ایلکای گوندوغان به النصر عربستان خبر داده است اما با توجه به گزارش رلوو، به نظر می‌رسد چنین انتقالی چندان محتمل نباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان