زیاده عرضی نیست!

درباره از رسمیت انداختن جلسات شورای شهر تهران به خاطر سفر اربعین اعضا!

وقتی مرحوم رئیسی به وزرایش گفت هوس سفر اربعین نکنید و بچسبید به کارهایتان، می گفتند می بینید رئیس جمهورمان چقدر مردمی است؟ ولی الان خودشان کارهایشان را رها کرده اند و به راهپیمایی اربعین رفته اند.

عصر ایران - خانم سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران گفته است که چون اکثر اعضای شورا به سفر اربعین رفته اند، جلسات این شورا این هفته و هفته بعد تعطیل است!

بار دیگر بخوانید: اکثر اعضای شورای شهر، وظیفه خود را رها کرده و به سفر اربعین رفته اند و تهران دو هفته بدون شورا خواهد ماند!

این که فرد یا افرادی از محل کار خود مرخصی بگیرند و به سفر اربعین بروند، امری مقبول است اما نه این که چنان اکثریتی بروند که آن دستگاه تعطیل شوند. آنچه در این باره در شورای شهر تهران رخ داده مانند این است که اکثریت کارمندان اداره ثبت یک شهرستان یا یک شعبه بانک همزمان مرخصی بگیرند یا به ماموریت بروند به طوری که آن بانک و اداره تعطیل شود کار مردم بماند روی هوا!

همین هایی که امروز با رفتن شان به اربعین شورای شهر پایتخت را به تعطیلی کشانده اند همان هایی هستند که وقتی مرحوم رئیسی به وزرایش گفت هوس سفر اربعین نکنید و بچسبید به کارهایتان، می گفتند می بینید رئیس جمهورمان چقدر مردمی است؟  ولی الان خودشان کارهایشان را رها کرده اند و به راهپیمایی اربعین رفته اند.

واقعاً کسانی که با رفتن شان به سفر، شورا را از رسمیت انداخته اند، پاسخی برای مردم تهران دارند با اساساً قائل به پاسخگویی نیستند؟!

و سوال بعد این که آیا می شود به این ها گفت: زیارت قبول؟!

زیاده عرضی نیست!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان