تصادف در جاده ایلام - سرابله/ ۳ کشته و ۵ زخمی

در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است.

 رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری برلیانس در محور شهر شباب به روستای «باغله» محور سرابله - ایلام سه کشته و پنج نفر زخمی برجای گذاشت.
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" روز دوشنبه در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی وقوع یک فقره تصادف بین سه دستگاه سواری برلیانس، سواری پراید و سواری ساینا در محور شباب به باغله محدوده روستای« گلمه» کیلومتر پنج محور سرابله - ایلام بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است.
 
کهزادی یادآور شد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد که در اثر این حادثه سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پراید و بی احتیاطی از جانب سواری ساینا و عدم رعایت فاصله طولی نسبت به قسمت عقب سواری برلیانس تشخیص داده شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان