نجفی: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات دفاعی و نیز تقویت دیپلماسی دفاعی از مهمترین برنامه های نصیرزاده است (فیلم)

موافق وزیر پیشنهادی دفاع: یکی از برنامه‌های مهم نصیرزاده در حوزه دیپلماسی دفاعی است که مدیریت هوشمندانه حوزه دفاعی ایران بر محور حفظ و بازدارندگی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را می‌طلبد.

موافق وزیر پیشنهادی دفاع: امیر سرتیپ نصیرزاده رزومه بسیار قوی و شفاف و سابقه درخشانی دارد؛ همچنین برنامه های امیر نصیرزاده بسیار قابل دافع است.

یکی از برنامه های مهم نصیرزاده در حوزه دیپلماسی دفاعی است که مدیریت هوشمندانه حوزه دفاعی ایران بر محور حفظ و بازدارندگی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را می طلبد؛ تسهیل صادرات محصولات تولیدی وزارت دفاع و پیگیری روابط تجاری بین‌المللی، حمایت از محور مقاومت و افزایش رابطه با کشورهای همسایه و همسو با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر برنامه های نصیرزاده است.

پرتاب بیش از 20 ماهواره و توسعه ماهواره برهای سبک و قرارگیری ماهواره در سطوح پایین نیز از برنامه های امیر نصیرزاده در وزارت دفاع است در حوزه پهپادهای متنوع و تولید جنگنده های سنگین، طراحی و تولید هواپیمای جت آموزشی و ... از اهم برنامه های سرتیپ نصیرزاده است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان