حسین‌نژاد، ستاره ایرانی، درخششی خیره کننده در لیگ روسیه؛ گل پیروزی بخش دینامو (+فیلم)

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک ایرانی که به تازگی به دینامو ماخاچ‌قلعه پیوسته است، در اولین بازی رسمی خود در لیگ روسیه با زدن گل پیروزی بخش، درخششی خیره کننده داشت و تیمش را به پیروزی رساند.

هافبک سابق سپاهان در اولین بازی‌ رسمی‌اش در تیم دینامو ماخاچ‌قلعه موفق شد گل برتری تیمش را به‌ثمر برساند.

به گزارش فوتبال 360، محمدجواد حسین‌نژاد فصل گذشته توانست عملکرد درخشان در ترکیب سپاهان داشت و موفق شد 2 گل برای سپاهان بزند و 3 بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب طلایی‌پوشان درخشید. عملکرد درخشان حسین‌نژاد نه‌تنها منجر به دعوت او به اردوی ملی شد، بلکه این پدیده 21 ساله و آینده‌دار موفق شد 2 بار فرصت بازی برای تیم ملی هم به‌دست آورد. بعد از اتمام فصل، زمزمه‌هایی درباره لژیونر شدن محمدجواد حسین‌نژاد مطرح شد و سرانجام جدایی او از جمع بازیکنان سپاهان رسمیت پیدا کرد.

مسئولان باشگاه سپاهان بعد از دریافت پیشنهادات داخلی و خارجی برای محمدجواد حسین‌نژاد، با لژیونر شدن او موافقت کردند و در حالی‌که بیش از 1.3 میلیون یورو از فروش ستاره 21 ساله درآمد داشتند، حسین‌نژاد به تیم دینامو ماخاچ‌قلعه پیوست. مسئولان باشگاه روسی تصمیم گرفتند تا با امضای قراردادی 3 ساله، هافبک آینده‌دار فوتبال ایران را به خدمت بگیرند و حسین‌نژاد به سرعت به تمرینات تیم جدیدش اضافه شد تا بتواند آمادگی جسمانی خود را به حد ایده‌آل برساند و رسماً آماده حضور در لیگ برتر روسیه شود.

اولین بازی و اولین گل پدیده ایرانی در لیگ روسیه

محمدجواد حسین‌نژاد امشب (دوشنبه) برای اولین‌بار در فهرست تیم دینامو ماخاچ‌قلعه قرار گرفت و چشم‌انتظار آن بود تا فرصت بازی در ترکیب تیم جدیدش را به‌دست آورد و در سودای ارائه اولین نمایش خود برابر احمد گروژنی بود. بعد از 64 دقیقه نیمکت‌نشینی، سرانجام حسین‌نژاد وارد ترکیب آبی‌پوشان شد و بعد از آنکه یک کارت زرد هم دریافت کرد، در واپسین دقایق مسابقه موفق شد معادلات را به سود تیمش تغییر بدهد و با گلزنی خود اجازه نداد تا حسرت تیمش در مسیر نرسیدن به پیروزی ادامه پیدا کند!

حسین‌نژاد در دقیقه 87 با یک شوت فنی توپ را به گوشه دروازه احمد گروژنی فرستاد تا در اولین حضورش در لیگ برتر روسیه، توانسته باشد اولین پیروزی دینامو در فصل جدید را رقم بزند. دینامو ماخاچ‌قلعه در 4 بازی قبلی خود موفق به کسب تنها 2 امتیاز شده بود اما سوپرگل محمدجواد حسین‌نژاد باعث شد تا طلسم نبردن‌های این تیم در فصل جدید لیگ برتر روسیه شکسته شود و با پیروزی به‌دست آمده، یاران حسین‌نژاد به رتبه یازدهم جدول صعود کردند. ستاره ایرانی بعد از پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد تا شب رویایی ستاره 21 ساله با کسب این جایزه تکمیل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان