لینکلن نویگیتور ۲۰۲۵ ؛ تصاویری از یک شاسی بلند واقعی!

در بخش ایمنی لینکلن نویگیتور، بلوکروز تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود که با فعال شدن آن راننده می تواند از ویژگی های این کروز کنترل پیشرفته لذت ببرد دقیقا مانند آپشن مشابه در محصولات جنرال موتورز که با نام سوپرکروز عرضه می شود.

عصر ایران-  لینکلن نویگیتور چند سالی است که در بازار آمریکا به رقابت با کادیلاک اسکالید غول پیکر مشغول است. اکنون مدل 2025 این شاسی بلند معرفی شده که از همان موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر 440 اسب بخاری مدل سال قبل استفاده می کند و تغییرات به بخش هایی از نمای ظاهری و کابین مربوط می شود.

48 اینچ نمایشگر سیستم سرگرمی، گرم کن، تهویه و ماساژ صندلی های ردیف دوم و... از جمله ویژگی های لینکلن نویگتور 2025 در کابین هستند.

14 پورت یو اس بی برای تمامی ردیف ها، سیستم صوتی با 28 اسپیکر، صندلی با تنظیم الکتریکی 24 جهته برای راننده و 30 جهته در تریم بلک لیبل، تریم چوب، چرم مرغوب، نورپردازی هوشمند و صندلی کاپیتانی ردیف دوم در حالت آپشن بخش دیگری از امکانات کابین نویگیتور هستند.

رینگ های آلومینیومی در اندازه 22 اینچی ارائه می شوند و در حالت آپشن امکان انتخاب نمونه 24 اینچی نیز فراهم است.

در بخش ایمنی بلوکروز تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود که با فعال شدن آن راننده می تواند از ویژگی های این کروز کنترل پیشرفته لذت ببرد دقیقا مانند آپشن مشابه در محصولات جنرال موتورز که با نام سوپرکروز عرضه می شود.

تصاویر منتشره از نویگیتور 2025 محدود هستند و انتظار می رود قیمت آن بالای 100 هزار دلار باشد.

لینکلن نویگیتور 2025

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان