تیم انتخاباتی ترامپ: هریس در سخنرانی‌های انتخاباتی مست است! (+فیلم)

هنوز هیچ مدرکی برای اثبات ادعای جمهوری‌خواهان ارائه نشده است و صرفا این موضوع توسط متحدان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

همزمان با اینکه «دونالد ترامپ» به هر روشی متوسل می‌شود تا رقیب خود «کامالا هریس» را زیرسوال ببرد، تیم انتخاباتی این نامزد جمهوری‌خواه ادعا کرد که خانم هریس در بیشتر سخنرانی‌های انتخاباتی خود «مست است».

به گزارش ایسنا، هنوز هیچ مدرکی برای اثبات ادعای جمهوری‌خواهان ارائه نشده است و صرفا این موضوع توسط متحدان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

مجله نیوزویک به نقل از «جیمز بلر» مدیر سیاسی ستاد انتخاباتی 2024 ترامپ نوشت: «شایعات زیادی درباره مشکل جدی هریس درخصوص حالت مستی‌اش در حال انتشار است.»

او که این پست را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، توسط بیش از 9000 نفر پسندیده (لایک) شده و تقریبا 4000 نفر آن را به اشتراک گذاشته و به‌طور کلی حدود پنج میلیون بازدید داشته است.

یکی از ویدئوهای منتشر شده از «کامالا هریس» در ایکس

جنجال‌های زیادی در ایکس به پا شده و عده‌ای این موضوع را «کاملا غلط» می‌خوانند زیرا معتقدند که هیچ شواهد و مدارکی در این خصوص وجود ندارد اما عده دیگر که قاعدتا از حامیان ترامپ و جمهوری‌خواهان هستند، چنین ادعایی را درباره ویدئوهای منتشرشده «قانع‌کننده» تلقی می‌کنند.

«دونالد ترامپ» بارها ضمن انتقاد از «کامالا هریس»، این نامزد حزب دموکرات را «کودن» خوانده و می‌گوید آنها سعی می‌کنند تا بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا (بایدن) را خوب جلوه دهند.

او هم‌چنین اخیرا گفته بود: «آیا تا به حال خندیدن هریس را دیده‌اید؟ این خنده یک شخص دیوانه است. من خیلی بهتر از او به نظر می‌رسم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان