بیمه ملت به استان گلستان رسید/ یزدان‌دوست: پرداخت خسارات بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری آغاز شده و به سرعت انجام می‌شود

در پایان این مراسم علی‌رضا گل‌کار قلعه به عنوان سرپرست شعبه گلستان از سوی مدیرعامل بیمه ملت معرفی شد.

علی‌رضا یزدان‌دوست در مراسم افتتاح شعبه جدید بیمه ملت در استان گلستان گفت: طی دو ماه اخیر تمامی زیرساخت‌های مربوط به قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری توسط بیمه ملت فراهم شده است و پرداخت خسارات درمانی آنان آغاز شده و به سرعت انجام می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ملت، آیین افتتاح شعبه این شرکت در استان گلستان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت، برخی از مقامات استانی و همچنین نمایندگان بیمه ملت برگزار شد.
 
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به سابقه طولانی این شرکت و تلاش شبکه فروش در استان، از افتتاح این شعبه به عنوان یک دستاورد بزرگ یاد کرد و به نقش کلیدی آن در ارائه خدمات مناسب‌تر به بیمه‌گذاران اشاره کرد.
 
یزدان‌دوست با تاکید بر اهمیت همکاری نمایندگان و شعبه در جذب پرتفوی هدفمند، اظهار کرد: بیمه ملت بیش از  20 سال در کشور فعالیت جدی و رسمی دارد اما تا امروز موفق نشده بود که در استان گلستان شعبه‌ای به صورت فعال داشته باشد. در طول این مدت نمایندگان عزیز شرکت زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از این عزیزان تشکر ویژه‌ای داشته باشم، بی‌شک در این راه با همدلی و همکاری همدیگر پرچم بیمه ملت همیشه بالا خواهد بود و بهترین خدمات را به جامعه عرضه خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به قرارداد همکاری شرکت با صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق، گفت: سال 1403 سالی خاص برای بیمه ملت محسوب می‌شود. با انعقاد قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری و پوشش بیمه‌ای حدود دو میلیون بازنشسته عزیز، حجم عملیات بیمه‌ای شرکت به شدت افزایش یافته است. با این حال، ما بر تعهد شرکت به ارائه خدمات با کیفیت به این قشر محترم تاکید داریم و از تلاش‌های همکاران برای ارائه خدمت به بازنشستگان تشکر می‌کنیم.
 
بیمه ملت به گلستان رسید                     
 
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به زمان‌بندی در اجرایی شدن قرارداد با صندوق بازنشستگی کشور اضافه کرد: قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری در نیمه ابتدایی خردادماه با شرکت بیمه ملت منعقد شد، یعنی با وجود اینکه پوشش‌های قرارداد از ابتدای سال جاری بود اما هماهنگی‌ها و اجرایی سازی آن از نیمه دوم خردادماه آغاز شد.
 
یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: همه پرونده‌های خسارت بازنشستگان عزیز که مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری بود متاسفانه در نزد آنان باقیمانده بود و بلافاصله با اعلام رسمی قرارداد با خیل عظیم این پرونده‌ها مواجه شدیم و همین موضوع و حجم بسیار زیاد پرونده‌ها باعث شد که حدود دو ماه همکاران ما به صورت تمام وقت صرفاً مشغول جمع‌آوری اسناد بازنشستگان محترم شدند.
 
وی با بیان اینکه هم‌ اکنون تمامی زیرساخت‌های مربوط به قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری توسط بیمه ملت فراهم و فرایند پرداخت‌ها آغاز شده، تاکید کرد: ضمن درخواست صبوری از بازنشستگان معزز و ارزشمند تلاش می‌کنیم تا پایان شهریورماه تمامی خسارات باقیمانده از ابتدای سال را پرداخت نماییم.
 
مدیرعامل بیمه ملت در بخشی دیگر از سخنانش به نمایندگان استان گلستان اطمینان داد که شعبه جدید به عنوان یک همکار و تسهیل‌گر در کنار آن‌ها فعالیت خواهد کرد و هدف از تاسیس شعب، کوچک کردن بازار نمایندگان نیست. بلکه با ایجاد دسترسی آسان‌تر به خدمات، نمایندگان می‌توانند بازار خود را گسترش دهند و خدمات بهتری را به مردم ارائه کنند.
 
وی ابراز کرد: با آغاز به کار شعبه استان گلستان، دسترسی بازنشستگان محترم این استان به خدمات بیمه‌ای تسهیل خواهد شد. همچنین بیمه ملت با حضور پررنگ در این استان، به ارتقای سطح پوشش بیمه‌ای استان گلستان و بهبود خدمات به مردم کمک خواهد کرد.
 
یزدان‌دوست از پتانسیل بالای شرکت بیمه ملت در استان گلستان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران، به زودی شاهد شکسته شدن رکوردهای خدمت‌رسانی در استان باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: شعبه استان گلستان، بیست و‌ دومین شعبه بیمه ملت به شمار می‌آید و دهمین شعبه جدیدی است که در 22 ماه گذشته توسط تیم مدیریتی فعلی افتتاح می‌شود. پیش از این، در استان‌های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن، بوشهر، قم، اسلام‌شهر و زنجان شعب بیمه ملت افتتاح شده بودند.
 
مدیرعامل بیمه ملت در پایان ضمن تبریک فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور عزیزمان، همزمانی این رویداد با انتصاب علی‌رضا گلکار از آزادگان سرافراز به عنوان سرپرست شعبه استان گلستان را ارزشمند قلمداد کرد.
 
بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت در این مراسم گفت: دستاوردهای مهم و بزرگی که امروز شرکت بیمه ملت با آن روبروست نتیجه تلاش، همت و کوشش همه عزیزان است و امروز این شرکت مانند درخت تنومندی است که با تدابیر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کوشش‌های همه نمایندگان، مدیران و کارکنان شاهد رشد و شکوفایی هر روزه آن هستیم.
 
سوری از زحمات نمایندگانی که در این مدت علیرغم نبود شعبه مرکزی خدمات شایسته و مناسبی به بیمه گذاران ارائه نموده‌اند قدردانی کرد.
 
محمد کاملی نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گلستان نیز در  این مراسم اظهار کرد: پرتفوی صنعت بیمه استان گلستان در سال گذشته 4 هزار میلیارد تومان بوده و ضریب نفود بیمه در این استان 2.1 درصد و در کشور 1.8 درصد است و این وضعیت نشان می‌دهد که  از میانگین کشوری بالاتر هستیم و شرکت بیمه ملت می‌تواند از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
 
در پایان این مراسم علی‌رضا گل‌کار قلعه به عنوان سرپرست شعبه گلستان از سوی مدیرعامل بیمه ملت معرفی شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان