مخالف نداشتن وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس

سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ نماینده مخالفی در مجلس نداشت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح شنبه – 27 مرداد 1403 خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت صبح امروز سه‌شنبه-30 مرداد 1403 به بررسی صلاحیت سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

به نقل از صبا ، در ابتدای این جلسه، احمد راستینه ضمن قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی درباره وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی از موافقت این کمیسیون با برنامه های سیدعباس صالحی خبر داد.

در جریان بررسی برنامه و صلاحیت صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد، ضمن تایید کمیسیون فرهنگی، نماینده مخالفی برای ارائه نطق ثبت نام نکرد.

مجتبی یوسفی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه نماینده‌ای در مخالفت با وزیر پیشنهادی صحبت نمی‌کند،  وزیر پیشنهادی به تشریح برنامه‌ها می پردازد.

بر این اساس با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مخالفی نداشت، طبق آیین‌نامه مجلس موافقی هم صحبت نکرد و بلافاصله بعد از قرائت گزارش کمیسیون، وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخت.

رای گیری برای وزرای پیشنهادی بعد از اتمام بررسی صلاحیت 19 وزیر پیشنهادی در مجلس انجام می شود که احتمالا چهارشنبه 31 مرداد خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان