در گفتگو با عصرایران

نماینده مشهد در حمایت از گزینه وزارت فرهنگ : صالحی شخصیتی علمی و قابل قبولی دارد

"ما در کمیسیون نکاتی را داشتیم من جمله استفاده از مدیران جوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  که آقای صالحی نیز قول دادند این اتفاق در وزارتخانه در صورت رای اعتماد مجلس می افتد".

نماینده مشهد در مجلس از نامزدی "سیدعباس صالحی" برای تصدی مسوولیت وزارت فرهنگ اعلام حمایت کرد.

"حسنعلی اخلاقی امیری" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار عصر ایران در مورد وزیر پیشنهادی ارشاد، گفت: آقای صالحی یک شخصیت علمی و قابل قبولی دارند و تجربه خوبی در وزارت ارشاد و موسسه اطلاعات داشتند. وی‌ در کمیسیون حضور یافت و نظر کمیسیون نسبت به وی مثبت بود.

این نماینده مجلس اظهار کرد:  ما در کمیسیون نکاتی را داشتیم من جمله استفاده از مدیران جوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  که آقای صالحی نیز قول دادند این اتفاق در وزارتخانه در صورت رای اعتماد مجلس می افتد.

 

 

سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ

سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من نظرم نسبت به آقای صالحی مثبت است ولی معتقدیم باید مقداری  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نشاط تر خودش را نشان دهد.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ظرفیت بزرگی دارد. وقتی با هنرمند در ارتباط باشید ظرفیت بزرگی است و باید از این ظرفیت بهتر استفاده شود.  باید وزیر در حوزه هنر و سینما کار ویژه تری انجام دهند. در بحث بازی های رایانه ای که با کودکان و نوجوانان سروکار دارد باید شاهد رشد و ارتقا باشیم که آقای صالحی این وعده را نیز دادند که به این حوزه توجه ویژه داشته باشند.

 

 

"حسنعلی اخلاقی امیری" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان