نایب رئیس کمیسیون انرژی:

تغییر نظر کمیسیون انرژی درباره وزیر پیشنهادی نفت/ پاک نژاد موافقت کمیسیون را کسب کرد

وزیر پیشنهادی نفت با حضور در جلسه کمیسیون انرژی برنامه‌های تکمیلی خود را ارائه دادند و در نهایت مورد نیز این برنامه‌ها تائید اکثریت قرار گرفت و توانست موافقت کمیسیون را بگیرد و شرایط ایشان از نظر کمیسیون مساعد است./ عکس:محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در جلسه کمیسیون انرژی برنامه‌های تکمیلی خود را ارائه دادند و در نهایت مورد نیز این برنامه‌ها تائید اکثریت قرار گرفت و توانست موافقت کمیسیون را بگیرد و شرایط ایشان از نظر کمیسیون مساعد است.
 
محمد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه سوم کمیسیون انرژی با محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: آقای پاک‌نژاد از مجلس درخواستی را مطرح کردند تا جلسه‌ای در کمیسیون انرژی با حضور ایشان تشکیل شود و فرصتی داده شود تا برنامه‌های تکمیلی خود را ارائه کنند.  
 
وی گفت: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در جلسه کمیسیون انرژی برنامه‌های تکمیلی خود را ارائه دادند و در نهایت مورد نیز این برنامه‌ها تائید اکثریت قرار گرفت و توانست موافقت کمیسیون را بگیرد و شرایط ایشان از نظر کمیسیون مساعد است.
 
نایب رئیس کمیسیون انرژی در پاسخ به پرسشی درباره طرح شائبه‌ای درباره رویکرد کمیسیون انرژی نسبت به وزیر نفت و ارجحیت مسائل سیاسی به موضوعات فنی در این کمیسیون تاکید کرد: رویکرد کمیسیون فنی  تخصصی است ولی در هر صورت نگاه سیاسی نیز وجود دارد.
 
به گزارش ایسنا، غلامرضا دهقان یکی از اعضای کمیسیون انرژی 24 مرداد ماه سال جاری به ایسنا از مخالفت کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت خبر داد و گفت که از 23 نفر عضو کمیسیون انرژی مجلس تنها 7 نفر به وزیر پیشنهادی نفت رای مثبت دادند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان