جوکار نماینده مجلس: مومنی رای بالایی از مجلس می‌گیرد

محمدصالح جوکار: آقای مومنی یکی از وزرای پیشنهادی است که با رای بالایی وارد کابینه چهاردهم می‌شود و احتمالا جزو دومین یا سومین افراد با رای بالای مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت که وزیر پیشنهادی کشور یکی از کسانی است که رای بالایی از مجلس شورای اسلامی می‌گیرد.
 
محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مذاکرات انجام شده در صحن مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی می‌توان گفت که 12 وزیر معرفی شده از 19 وزیر پیشنهادی قطعا از مجلس شورای اسلامی رای می‌گیرند.
 
وی اضافه کرد: وزرایی که تعداد نمایندگان موافق و مخالف ثبت نامی برای بیان اظهاراتشان، تقریبا مساوی است، باید تلاش مضاعفی برای کسب رای از نمایندگان داشته باشند.
 
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آقای مومنی یکی از وزرای پیشنهادی است که با رای بالایی وارد کابینه چهاردهم می‌شود و احتمالا جزو دومین یا سومین افراد با رای بالای مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: مومنی دارای سوابق ارزنده و تجربیات خوبی است که ان‌شاءالله بتواند در وزارت کشور کارهای خوبی را انجام دهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان