در گفتگو با عصرایران

محمدپور نماینده مجلس: اسکندر مومنی (گزینه وزارت کشور) نگاه راهبردی و فراجناحی دارد / او مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت

"اقای مومنی تاکید دارد باید سرمایه اجتماعی کشور که مردم عزیز هستند حفظ شود و هر گونه انتخابی در وزارت کشور و در  استانداران و فرمانداران انجام شود بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی خواهد بود که این سخنان جای امیدواری دارد".

 محمدپور نماینده مجلس گفت که اکثریت نمایندگان مجلس از اسکندر مومنی گزینه وزارت کشور حمایت می کنند.

هادی محمدپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران در مورد وزیر پیشنهادی کشور، گفت:  اقای مومنی در کمیسیون های مختلف مجلس و کمیسیون اقتصادی و در صحبت هایی که با وی شد تاکید داشت که انتخاب و انتصاب استانداران و فرمانداران با نظر مشورتی نمایندگان صورت خواهد گرفت. وی نگاه راهبردی و فراجناحی دارد.

سردار اسکندر مومنی  گزینه وزارت کشور

اسکندر مومنی

وی اظهار کرد: اقای مومنی تاکید دارند که توجه ویژه به ساختارهای اداری وزارت کشور خواهند داشت و ساماندهی اتباع بیگانه را در اولویت برنامه هایشان خواهند داشت.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقای مومنی تاکید دارد باید سرمایه اجتماعی کشور که مردم عزیز هستند حفظ شود و هر گونه انتخابی در وزارت کشور و در  استانداران و فرمانداران انجام شود بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی خواهد بود که این سخنان جای امیدواری دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سردار مومنی سابقه درخشانی در کارهای اجرایی کشور دارند و فراجناحی محسوب می شوند مورد استقبال نمایندگان محترم مجلس قرار گرفتند .پیش بینی می شود وی رای خوبی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب کنند.

هادی محمدپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

هادی محمدپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان