رادان: هیچ مشکلی در امنیت مرزهای ایران با عراق وجود ندارد

فرمانده فراجا با اعلام عبور بیش از سه میلیون زائر از مرزهای ایران به عراق، تاکید کرد که هیچ گونه مشکل امنیتی در این مناطق گزارش نشده است.

فرمانده فراجا گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای هفتگانه با کشور عراق وجود ندارد.

به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا به امروز بیش از سه میلیون زائر از مرزهای هفتگانه کشور برای تشرف به کربلای معلی عبور کردند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون یک میلیون و 300 هزار نفر به کشور برگشتند.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد زائران مشرف شده به کربلای معلی بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر آنها زائران ایرانی و مابقی زائران خارجی بودند که از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عبور کردند.

سردار رادان ادامه داد: تعداد زائران خارجی که مرزهای ایران را برای تشرف به کربلای معلی انتخاب کردند حدود 200 هزار نفر بوده که تاکنون 120 هزار نفر آنها بازگشتند.

وی با تاکید بر اینکه تردد زوار با سهولت در حال است، خاطرنشان کرد: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای هفتگانه منتهی به کشور عراق وجود ندارد.

سردار رادان با بیان اینکه آمار تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، به زوار توصیه کرد تا در موج بازگشت به خوبی استراحت کنند چرا که نیروهای خدوم نظامی و انتظامی تا آخرین لحظه و بازگشت همه زوار خدمات رسانی خود را ادامه می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان