آقای نماینده! هر کسی هر درخواستی داد قانون را عوض می‌کنید؟ / آیا باید برای درخواست یک مدال‌آور قانون پذیرش دانشجو را تغییر داد؟ (فیلم)

قرار است برای درخواست مبینا نعمت‌زاده آیین نامه پذیرش دانشجو را تغییر بدهند. او تکواندوکار ایرانی است که در المپیک امسال توانست برای ایران برنز بیاورد. نعمت‌زاده در ازای این مدال از مسوولان خواسته بدون کنکور در دانشگاه پزشکی بخواند.

عصر ایران ــ قرار است برای درخواست مبینا نعمت‌زاده آیین نامه پذیرش دانشجو را تغییر بدهند. او تکواندوکار ایرانی است که در المپیک امسال توانست برای ایران برنز بیاورد. نعمت‌زاده در ازای این مدال از مسوولان خواسته بدون کنکور در دانشگاه پزشکی بخواند.

گزارش را این‌جا بیینید

این در حالی است که تا پیش از این مدال‌آوران می‌توانستند بدون کنکور فقط در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل بدهند. رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران هم درخواست نعمت‌زاده را رد کرد اما یک نماینده مجلس در تلاش است تا آیین‌نامه شورای انقلاب فرهنگی را عوض کند. اصرار این نماینده در حالی است که سال‌ها قبل قانونگذاران با بررسی موضوع قانون مورد نظر را تصویب کرده‌ بودند و صلاح کار را در این راه دیده بودند که هر فرد در رشته‌ای که استعدادش در آن ثابت شده درس بخواند. حالا سوال این است که آیا بایددر هر موقعیتی قوانین را عوض کرد؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان