بازداشت ۴۷۰ مالخر و کشف ۱۴۰۰ قلم کالای مسروقه

با اجرای این طرح و تلاش کارآگاهان بیش از ۴۷۰ نفر مالخر دستگیر شدند که حدود ۳۳۳ نفر از این افراد سابقه‌دار و مابقی فاقد سابقه بودند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری 470 مالخر و کشف 1400 قلم اموال مسروقه در اجرای طرح سراسری مبارزه با مالخران و صنوف متخلف خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع جرم سرقت و عدم برخورد جدی با مداخله‌کنندگان در خرید و فروش اموال سرقتی، فرصتی را برای خریداران و فروشندگان آن در صنوف مختلف ایجاد کرده تا با خرید و فروش عین اموال و یا اوراق کردن و قطعه فروشی آن امنیت کشور را برهم زنند. برهمین اساس اجرای دومین مرحله از طرح مقابله با مالخران و صنوف متخلف به طور همزمان در استان‌های هدف به مدت سه روز در اواسط مرداد ماه سال جاری اجرا شد.
 
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: با اجرای این طرح و تلاش کارآگاهان بیش از 470 نفر مالخر دستگیر شدند که حدود 333 نفر از این افراد ساربقه‌دار و مابقی فاقد سابقه بودند.
 
وی با بیان اینکه مبارزه با سارقان و مالخران، کاهش وکنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف این طرح بود، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات در این طرح حدود یک هزارو 395 قلم فقره سرقت کشف و همچنین از 957 واحد صنفی بازدید شد که برای تعداد 180 واحد اخطار به پلمب صادر شد.
 
اکبری همچنین تصریح کرد: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس در جهت کنترل مالخران پیش رو قرار داده، اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی بوده که استمرار و پیگیری آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را دربرخواهد داشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان