استقلال خوزستان با اتکا به لژیونرها به استقبال لیگ برتر می‌رود

استقلال خوزستان با حفظ هسته اصلی تیم خود از جمله لژیونرهای موفق فصل گذشته، به دنبال تکرار موفقیت‌های خود است.

 استقلال خوزستان از بازیکنان خارجی خود در یک قاب رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان فصل گذشته با درخشش بازیکنان خارجی خود توانست در جمع تیم‌های لیگ برتری باقی بماند و حالا در تصاویری که برای رونمایی از کیت دوم خود استفاده کرده است، بازیکنان خارجی این تیم را در یک قاب قرار داده است.

دیمیتریوس چاتزیسایاس(مدافع-یونان)، تیوی بیفوما (وینگر-کنگو)، کاینا نونس (مهاجم-برزیل) بازیکنانی هستند که در کنار ساویو روبرتو به میدان خواهند رفت، بازیکن برزیلی که فصل گذشته یکی از بازیکنان درخشان این تیم بود و نقش ویژه‌ای در بقای آنها ایفا کرد.

لژیونرهای استقلال خوزستان؛ امیدوار به درخشش در فصل جدید

این بازیکنان به احتمال زیاد در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان خواهند رفت و رونمایی خواهند شد تا نسبت به کیفیت فنی آنها و فرم بدنی که دارند راحت تر بتوان صحبت کرد، البته به این جمع می‌توان مومل عبدالرضا عراقی را هم اضافه کرد.

استقلال خوزستان یک سهمیه خارجی دیگر در اختیار دارد که هنوز استفاده نکرده است و بعید به نظر می‌رسد که آنها تا نیم‌فصل مسابقات یک سهمیه باقی‌مانده خود را جذب کنند و با همین بازیکنان لیگ را ادامه خواهند داد.

سیاست باشگاه استقلال خوزستان حضور بازیکنان خارجی در کنار بازیکنان جوان‌ بومی و لیگ‌های سطح پایین بوده و باید دید بوژوویچ به چه شکل تیم خود را برای حضور در مسابقات لیگ بیست و چهارم آماده خواهد کرد.

خوزستانی‌ها در هفته نخست لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی رسیدند و یک امتیاز کسب کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان