نگرانی گاریدو از ستاره کروات تراکتور

در حالی که جدایی ستاره‌های پرسپولیس از این تیم خبرساز شده، اما تراکتور با جذب بازیکنان باکیفیتی همچون ایگور پوستونسکی، به دنبال غافلگیری حریف سنتی خود است.

در شرایطی که بازی حساس پرسپولیس و تراکتور تحت تاثیر حضور ستاره‌های جنجالی همچون بیرانوند، دانیال و مهدی ترابی است، اما به نظر می‌رسد گاریدو بیش از همه باید حواسش به ستاره خط میانی حریف باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در این فصل اقدامات جالبی برای تقویت تیم داشته است. آنها که طی فصول اخیر برنامه‌های مختلفی را برای موفقیت در سطح اول فوتبال ایران دنبال کرده، اینبار اما ستاره‌های جذابی را به تبریز کشانده تا هدف خود برای بوسه به جام قهرمانی را به نتیجه برساند.

این تیم در هفته دوم در جدالی حیثیتی و جذاب برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت. دیداری که از جهاتی مختلف حائز اهمیت خواهد بود. تقابل این دو تیم طی فصول اخیر همیشه با جذابیت و البته حواشی زیادی همراه بوده اما اینبار اوضاع با توجه به نقل و انتقالاتی که تبریزی‌ها صورت داده‌اند، حسابی جداگانه دارد. حضور نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی در کنار شجاع خلیل‌زاده و همچنین مهدی عبدی و ... می‌تواند این بازی را ویژه‌تر از همیشه کند.

    با این حال شاید برای پرسپولیسی‌ها اکنون جدایی پرماجرای دانیال و بیرانوند و البته ترابی قابل توجه باشد اما مسلما تراکتور تقویت شده در این فصل با نفراتی باکیفیت خود را مهیای این بازی کرده است. نمونه آن را می‌توان ایگور پوستونسکی هافبک میانی این تیم عنوان کرد که در پنجره تابستانی به جمع سرخ‌های تبریزی اضافه شده و در اولین بازی‌اش نیز موفق به گلزنی شده است.

ایگور بازیکنی رهبر در خط میانی تراکتور محسوب می‌شود که تمامی فاکتورهای لازم برای ستاره‌شدن در فوتبال ایران را داراست؛ از قدرت رهبری تا تکنیکی و تاکتیکی و شم بالای ارسال پاس و فضاسازی. او در دیدارهای تدارکاتی این تیم در نقش ستاره‌ تاثیرگذاری ظاهر شد تا روی اصرار دراگان اسکوچیچ برای این انتقال مهر تایید بزند.

مسلما در صورتی که این بازیکن در روز خوب خود قرار داشته باشد، در بازی مقابل پرسپولیس نیز قادر خواهد بود توجهات را به سمت خود جلب کرده و فارغ از دیگر نفرات این تیم، شرایط را کاملا به سود تراکتور کند. گاریدو مسلما در آنالیز اولین بازی تراکتور که اتفاقا با گلزنی پوستونسکی نیز همراه شد، به قابلیت‌های این بازیکن کروات پی برده و باید دید برنامه‌اش در خط میانی برای از کار انداختن وی چه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان