تعطیلی موقت فرودگاه ولگوگراد روسیه در پی حمله پهپادی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی چهارشنبه شب ۲۸ پهپاد اوکراینی را در ۶ منطقه منهدم و رهگیری کردند که ۱۳ فروند از آنها بر فراز فرودگاه ولگوگراد سرنگون شدند.

فرودگاه شهر «ولگوگراد» روسیه به دلیل محدودیت در استفاده از حریم هوایی که در پی حمله پهپادی در این منطقه اعمال شده است، به طور موقت ورود و خروج هواپیماها را ممنوع اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، سخنگوی فرودگاه ولگوگراد روسیه امروز (پنجشنبه) به اسپوتنیک گفت: به دلیل محدودیت‌های اعمال شده در استفاده از حریم هوایی در منطقه، فرودگاه ولگوگراد به طور موقت هواپیما نمی‌پذیرد و اجازه پرواز هم نمی‌دهد.
 
تعطیلی موقت فرودگاه ولگوگراد روسیه در پی حمله پهپادی
 
آژانس حمل و نقل هوایی فدرال روسیه هم تصریح کرد که محدودیت‌های موقت در ساعت 1:49 بامداد پنجشنبه (22:49 به وقت گرینویچ چهارشنبه) به منظور اطمینان از ایمنی پروازهای هواپیماهای غیرنظامی اعمال شده است.
 
پیش از این، «آندری بوچاروف» فرماندار منطقه ولگوگراد گفته بود که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه حمله پهپادی را در این منطقه دفع کرده‌اند.
 
در همین حال، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی چهارشنبه شب 28 پهپاد اوکراینی را در 6 منطقه منهدم و رهگیری کردند که 13 فروند از آنها بر فراز منطقه ولگوگراد سرنگون شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان