جانشین فرمانده سپاه قدس: ترور ۲۸۰ شخصیت مقاومت به دست اسرائیل

این رژیم منحوس تاکنون ۲۸۰ شخصیت مقاومت را ‌با ترور به شهادت ‌ر‌سانده‌اند و آخرین نفر هم شهید هنیه بود.

سردار فلاح‌زا‌ده جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه ‌تا زمانی که ‌بمباران‌ها و جنایت‌های اسرائیل ادامه داشته باشد عملیات‌های جریان مقاومت متوقف نخواهد شد، گفت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کلا رژیم صهیو‌نیستی فرو‌ ریخت.

 به گزارش تسنیم؛ سردار سرتیپ پاسدار فلاح زاده در مراسم روز جهانی مساجد در شیراز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منطقه به ویژه اوضاع فلسطین و غزه اظهار داشت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کلا رژیم صهیو‌نیستی فرو‌ ریخت و بعد از این عملیات، آمریکا فرماندهی این رژیم را در دست گرفت تا اوضاع را آرام کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل بعد از این عملیات طوفان‌الاقصی ‌شروع به بمباران مناطق مختلف غزه کرد، افزود: بعد از این اقدام جنایتکارانه اسرائیل، ‌جریان‌های مقاومت در مناطق مختلف منطقه وارد میدان شدند و مناطقی ‌که آمریکا و اسرائیل در آنجا منافع داشتند را در دست‌ گرفتند و قطعا تا زمانی که این بمباران‌ها و جنایت‌ها ادامه داشته باشد عملیات‌های جریان مقاومت متوقف نخواهد شد.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه جریان مقاومت در عراق عرصه را بر آمریکایی‌ها‌ تنگ کرده‌اند و 100 عملیات پهپادی تاکنون علیه آنها انجام داده‌اند، تصریح کرد: حزب‌الله 3 لشکر اسرائیل را زمین‌گیر کرد‌ه است و آنها اکنون در سردرگمی کامل به سر می‌برند.

سردار فلاح‌زا‌ده با بیان اینکه اسرائیل در مناطق مختلف غزه با بمباران ‌عرصه را بر مردم تنگ ‌کرده‌ و 40 هزار را قتل عام کرده است، گفت:  آنها عملیات نسل‌کشی را آغاز کرده‌اند تا کانون خانواده را نابوده کنند، اما این وجدان‌های بیدار در جهان عرصه را بر اسرائیل تنگ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل بر پایه ترور شکل گرفته است، ادامه داد: این رژیم منحوس تاکنون 280 شخصیت مقاومت را ‌با ترور به شهادت ‌ر‌سانده‌اند و آخرین نفر هم شهید هنیه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان