ترامپ: مسئولان خروج از افغانستان را برکنار می‌کنم

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا گفت در صورت پیروزی، مسئولان نظامی این کشور که در عملیات خروج فاجعه‌بار از افغانستان نقش داشتند را برکنار خواهم کرد.

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات آینده آمریکا تاکید کرد درصورتی که پیروز شود همه مسئولان خروج فاجعه‌بار از افغانستان را برکنار خواهم کرد.
 
به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا گفت در صورت پیروزی، مسئولان نظامی این کشور که در عملیات خروج فاجعه‌بار از افغانستان نقش داشتند را برکنار خواهم کرد.
 
وی در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولینای شمالی از «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا و «کاملا هریس» معاون اول و رقیب انتخاباتی خود به دلیل خروج فاجعه بار نظامیان آمریکایی از افغانستان انتقاد کرد.
 
رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت خروج نظامی در سال 2021 از افغانستان تحقیرآمیزترین رویداد در تاریخ آمریکا بوده است.
 
ترامپ پیش از این نیز گفته بود در تاریخ آمریکا از تحولات اخیر افغانستان «یکی از بزرگترین تحقیرها در عرصه سیاست خارجی» یاد خواهد شد.
 
نامزد حزب جمهوریخواه تاکید کرد: خروج نظامیان آمریکایی به معنای «تسلیم کامل» بود. این مساله همچنین نشانگر «بی کفایتی محض رهبر یک کشور» است. با ریاست جمهوری من هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌ داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان