قرنطینه برج محل اقامت پسر نتانیاهو در آمریکا از ترس حمله احتمالی

اوایل روز سه شنبه ظاهرا با مشاهده یک شی مشکوک در اطراف برج محل اقامت پسر نتانیاهو در میامی فلوریدا، اداره پلیس به ساکنان این برج هشدار قرنطینه و عدم ترک خانه داده و تاکید کرده بود به پنجره ها نزدیک نشوند.

ساختمان محل اقامت "یائیر نتانیاهو" پسر نخست وزیر رژیم اسرائیل در شهر "میامی" ایالت فلوریدا آمریکا پس از شناسایی یک شی مشکوک در اطراف آن، قرنطینه شد. 

به گزارش عصرایران، بنا بر گزارش کانال 12 تلویزیون اسرائیل، ساکنان برج آپارتمانی لوکس محل اقامت "پائیر نتانیاهو" یک پیام مرموز از مدیریت ساختمان و اداره پلیس شهر میامی دریافت کردند که به آنها گفته بود در آپارتمان خود بمانند و به پنجره ها نزدیک نشوند.

این برج محل زندگی یائیر نتانیاهو است که در طول جنگ در آنجا زندگی کرده است و اقامت او در آمریکا در شرایطی که طی نزدیک به 11 ماه گذشته هزاران نفر از نیروهای ارتش رژیم اسرائیل در جنگ در غزه کشته و یا زخمی شده اند، با انتقادات گسترده محافل داخلی رژیم صهیونیستی مواجه بوده است.

منتقدان اسرائیلی می گویند نتانیاهو حاضر نیست پسر خودش به جنگ غزه برود اما از سوی دیگر حاضر نیست تا با ایجاد آتش بس در غزه از هلاکت و مرگ سربازان اسرائیلی در این جنگ، جلوگیری کند.

بر اساس گزارش کانال 12 تلویزیون اسرائیل، یائیر نتانیاهو در زمان صدور هشدار قرنطینه در روز سه شنبه در برج نبوده و تنها روز چهارشنبه (دیروز) به خانه خود بازگشته است.

قرنطینه برج محل اقامت پسر نتانیاهو در آمریکا از ترس حمله احتمالی

روز دوشنبه گذشته نیز خبر پرواز یک پهپاد ناشناس بر فراز ویلای نتانیاهو در حومه شهر حیفا در اسرائیل، سوژه رسانه های جهانی شده بود. این شی ء مشکوک که گمان می رود پهپاد شناسایی حزب الله لبنان بوده، رهگیری نشده بود.

یکی از ساکنان برج مسکونی محل اقامت پسر نتانیاهو به تلویزیون اسرائیل گفت که اوایل روز سه شنبه ظاهرا با مشاهده یک شی مشکوک در اطراف این برج، اداره پلیس به ساکنان این برج هشدار قرنطینه و عدم ترک خانه داده و تاکید کرده بود به پنجره ها نزدیک نشوند و پس از حدود 3 ساعت، ساکنان پیام دیگری دریافت کردند که به آنها اطلاع داده بود که قرنطینه به پایان رسیده است و آنها می توانند آپارتمان های خود را ترک کنند.

وی افزود که گروه واتساپ ساختمان پر از شایعات است و برخی می گویند بمب بوده است. برخی دیگر ادعا کردند که این یک روش معمول است و مردم بیش از حد ماجرا را بزرگ می کنند.

قرنطینه برج محل اقامت پسر نتانیاهو در آمریکا از ترس حمله احتمالی

او تاکید کرد، بیشتر این وحشت ناشی از این واقعیت بود که اسرائیلی‌های زیادی در این ساختمان زندگی می‌کنند، که معروف ترین و حساس ترین آنها یائیر نتانیاهو است.

وی  گفت: "بسیاری از ساکنان این برج به دلیل نگرانی از عواقب امنیتی حاضر به گفتگو در مورد جزئیات این حادثه نیستند.. چند باری که یائیر را دیدم بسیار نگران و مضطرب به نظر می رسید."

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان