تولید سنگ از شیشه در ژاپن/ سنگ‌های مصنوعی چگونه ساخته می شوند؟ (فیلم)

تولید سنگ از شیشه را در کارخانه بازیافت ژاپنی ببینید. سوپر سول ماده فومی سبکی است که از خرد کردن و حرارت دادن ضایعات بطری‌های شیشه ای و دیگر مواد شیشه ای به درد نخور، ساخته می‌شود و با نام خرده سنگ های مصنوعی نیز معروف است.

 

کمپانی کوکو یک کمپانی جامع بازیافت در شهرستان هیروشیمای ژاپن است و از بازیافت بطری و ضایعات شیشه ای سنگ‌های سبکی به نام "سوپر سول" تولید می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از پروسس ایکس، هر ساله در ژاپن حدود حدود یک میلیون بطری شیشه‌ای بازیافت می شود. این در حالیست که برخی از بطری های شیشه‌ای رنگی قابلیت بازیافت ندارند و وارد چرخ زباله می شوند.

سوپر سول ماده فومی سبکی است که از خرد کردن و حرارت دادن ضایعات بطری‌های شیشه ای و دیگر مواد شیشه ای به درد نخور، ساخته می‌شود و با نام خرده سنگ های مصنوعی نیز معروف است.

سوپر سول ها یا خرده سنگ های مصنوعی در بخش های مختلفی مثل مهندسی عمران، طراحی فضا ،کشاورزی و فضاهای خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نحوه تولید مواد و بازیافت آنها از ضایعات شیشه ای را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان