یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر اصابت صاعقه در فارس

در حال حاضر خسارت‌های به بخش زیربنایی منازل در روستا‌ها و بخش کشاورزی توسط فرمانداران، دهیاران در حال بررسی است و ظرف ۷۲ ساعت به ستاد بحران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن 4 نفر بر اثر برخورد صاعقه در استان خبر داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمدجواد مرادیان گفت: در شهرستان فیروزآباد بر اثر برخورد صاعقه به منزل 2 نفر مجروح و توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان قائم انتقال داده شد.
 
او افزود: همچنین در شهرستان نورآباد گلگاه روبروی جاده گاز به اثر صاعقه زدگی یک نفر جان باخت و 2 تن نیز مصدوم و به بیمارستان ولیعصر این شهرستان اعزام شدند.
 
غلامرضا غلامی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس هم با اشاره به هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی استان، بیشترین بارش‌ها را در جنوب شرق، جنوب غرب، غرب و مرکز استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد روان است و این پدیده جوی مونسون به بیش از 50 ترانس برق در سطح استان آسیب وارد کرده است.
 
او با اشاره به خسارت در مناطق جنوبی استان، اظهارکرد: در حال حاضر خسارت‌های به بخش زیربنایی منازل در روستا‌ها و بخش کشاورزی توسط فرمانداران، دهیاران در حال بررسی است و ظرف 72 ساعت به ستاد بحران اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
غلامی با اشاره به تخلیه روستای جنت شهر در شهرستان داراب فارس، افزود: سیلاب در روستای هزار دره شهرستان سروستان نیز موجب تخریب و آسیب به سه منزل مسکونی شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان