آلومینیوم ۱ - ۱ نساجی / نساجی در آخرین لحظات از شکست گریخت

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز (پنجشنبه) آغاز شد که در یکی از بازی‌های این هفته و از ساعت ۱۹:۳۰ آلومینیوم اراک در خانه و در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان نساجی مازندران بود. موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و بازی با VAR برگزار شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی که تا واپسین ثانیه‌های بازی یک بر صفر از نساجی پیش بود اما در وقت‌های اضافه به تساوی رضایت داد.
 
به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز (پنجشنبه) آغاز شد که در یکی از بازی‌های این هفته و از ساعت 19:30 آلومینیوم اراک در خانه و در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان نساجی مازندران بود. موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و بازی با VAR برگزار شد.
 
در شرایطی که نیمه نخست این بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد شوت سرکش عارف حاجی عیدی از پشت محوطه جریمه میزبان را پیش انداخت تا شاگردان مجتبی حسینی با برتری به رختکن بروند.
 
در 45 دقیقه دوم نساجی برای جبران گل خورده تلاش کرد، در شرایطی که بازی در وقت‌های اضافه دنبال می‌شد نساجی موفق شد دروازه میزبان را باز کند تا کار به تساوی کشیده شود.
 
محمد عباس‌زاده در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه این گل را به ثمر رساند. این نتیجه در پایان حفظ شد و بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 
ترکیب آلومینیوم اراک:
 
محمد خلیفه، احسان قهاری، مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، عارف حاجی عیدی، محمدمهدی لطفی، امین کاظمیان، امین جهان کهن، بهرام گودرزی و رضا جبیره.
 
سرمربی: مجتبی حسینی
 
ترکیب نساجی مازندران:
لوان پولی، سعید آقایی، منصور باقری، امیرمهدی جان‌ملکی، منصور باقری، حسین زامهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، محمود قائد رحمتی (سیامک نعمتی، دقیقه 26)، محمد هوشمند، احسان حسینی و محمدرضا عباسی.
 
سرمربی: ساکت الهامی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان