گل‌گهر ۲ - ۰ استقلال خوزستان/ طلسم سیرجانی‌ها شکسته شد

دیدار ۲ تیم فوتبال گل‌گهر و استقلال خوزستان شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد و در نهایت این شاگردان مهدی تارتار بودند که سه امتیاز حساس این بازی را دشت کردند.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته دوم جام خلیج فارس با نتیجه 2 بر صفر بر تیم استقلال خوزستان غلبه کرد تا طلسم نبردن‌های سال 1403 این تیم در لیگ برتر شکسته شود.
 
به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم فوتبال گل‌گهر و استقلال خوزستان شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان برگزار شد و در نهایت این شاگردان مهدی تارتار بودند که سه امتیاز حساس این بازی را دشت کردند.
 
گل‌های این دیدار را مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 53 و پیمان بابایی در دقیقه 77 برای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به ثمر رساندند و همچنین موفق شدند که در این بازی دروازه خود را بسته نگه دارند و کلین شیت کنند.
 
موقعیت‌های حساس بازی و گل‌ها
 
پاس در عمق اریک بایناما به بازیکن گل گهر نرسید تا حسن پورحمیدی دروازه بان استقلال خوزستان با خروج به موقع خود توپ را دفع کند اما شوت پورحمیدی باعث برخورد توپ به پای مسعود زائر کاظمینی بازیکن گل‌گهر و در ادامه وارد دروازه استقلال خوزستان شد و این گل میزبان را تا اینجای کار با یک گل پیش انداخت.
 
همچنین مهدی تیکدری‌نژاد در دقیقه 75 بازی، جلوی دروازه استقلال خوزستان در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما توپی که با تمام قدرت از سوی این بازیکن کرمانی به سمت دروازه سفیدپوشان خوزستانی شلیک شد، در اوج کم شانسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و شلیک بازیکنان گل گهر در برگشت توپ نیز راه به جایی نبرد.
 
سرانجام در دقیقه 77 تعویض طلایی مهدی تارتار نتیجه داد، پاس در عمق علی اصغر عاشوری بازیکن گل گهر توپ را به پیمان بابایی رساند که این بازیکن در حالت تک به تک به سمت دروازه شلیک کرد و توپ پس از برخورد به پای دروازه بان به طاق دروازه استقلال خوزستان چسبید و این گل تیم گل گهر را 2 بر صفر پیش انداخت.
 
غیر از 2 گل این بازی، چند مرحله دیگر 2 تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد و در ادامه محاسبه چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم بازی نیز نتیجه ای نداشت تا سیرجانی ها برنده این دیدار لقب بگیرند و در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور، سه امتیازی شوند.
 
حواشی بازی؛ انتقادات از قطع فوتبال به بهانه اخبار
 
صدا و سیمای مرکز کرمان یکبار دیگر به بهانه پخش اخبار یک بازی فوتبال دیگر را قطع کرد و دقایقی از بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به صورت تصویر در تصویر و بدون صدا پخش شد.
 
عده ای از هواداران، انتقادات زیادی را نسبت به صدا و سیما به علت قطع بازی به بهانه های مختلف از جمله پخش فوتبال مطرح می‌کنند اما صدا و سیما بدون توجه به این انتقادات همچنان کار خود را ادامه می‌دهد.
 
مصدوم شدن اریک بایناما و مجید عیدی از تیم فوتبال گل گهر سیرجان، نیز بخشی دیگر از حواشی این بازی بود.
 
ترکیب گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان
 
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از آغاز این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، مهدی تیکدری، عثمان اندونگ، امید حامدی‌فر، گوستاوو واگنین، مسعود زائر کاظمین، مجید عیدی، محمد مهدی زارع، احمدرضا زنده روح و اریک بایناما به میدان رفت.
 
در آن سوی میدان نیز استقلال خوزستان با بازیکنان ازجمله حسن پورحمیدی، آرام عباسی، علی هلیچی، سیدمحمد حسینی، محمود مطلق‌زاده، بهروز بارانی، حامد بحیرایی، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، عادل ارغند، اسماعیل بابایی مقابل گل‌گهر سیرجان صف آرایی کرد.
 
قضاوت دیدار گل‌گهر استقلال خوزستان
 
قضاوت دیدار گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر برعهده ایمان کهیش با کمک‌های حامد صفایی، سعید زیبا و سیدحسین حسینی و ناظر داوری نیز نادر جعفری بود.
 
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این پیروزی سه امتیازی شد و چند پله در جدول رده بندی لیگ برتر کشور صعود کرد اما استقلال خوزستان یک امتیازی باقی ماند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان