وزارت اطلاعات : ۱۴ عضو داعش خراسان در ۴ استان کشور بازداشت شدند/ آنها به قصد عملیات تروریستی وارد شده بودند

با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به « داعش خراسان » شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات از بازداشت 14 عضو گروه داعش خراسان در 4 استان کشور خبر داد که نیمی از آنها در استان فارس دستگیر شده‌اند.
 
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد که 14 نفر از «عناصر هدایت‌شده» از سوی «داعش خراسان» را شناسایی و بازداشت کرده است.
 
اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است:
 
به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد 14 نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.
 
متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند. 
 
از این تعداد 7 عنصر داعشی در استان فارس و 7 تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان دستگیر شدند. نتایج حاصل از تحقیقات و بازجویی‌ها متعاقباً منتشر خواهد شد. 
 
در آستانه اربعین حسینی از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیز از متولیان محترم و دست‌اندرکاران مساجد، تکایا، مواکب و هیآت تقاضا دارد با حفظ هوشیاری کامل، هرگونه موارد و تحرکات مشکوک را سریعاً به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره 113 گزارش فرمایند. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان