نبرد جذاب در تبریز؛ پرسپولیس با یک امتیاز از جهنم فرار کرد

دیدار هفته دوم لیگ برتر بین تراکتور و پرسپولیس، یک بازی بسیار جذاب و پر برخورد بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

درخشش الکسیس گندوز در درون دروازه و گلزنی ایوب العملود، باعث شد تا پرسپولیس با وجود یک بازیکن کم‌تر به میزبانش تراکتور نبازد.

به گزارش فوتبال 360، حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس به انجام رسید که نهایتا کار به تساوی 1-1 انجامید. شاگردان خوان کارلوس گاریدو در شرایطی که یک بازیکن کم‌تر داشتند، توانستند از شکست فرار کنند و با یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردند.

یکی از جذابیت‌های ویژه این دیدار تقابل بین ستاره‌های فصل پیش پرسپولیس با این تیم بود. آن‌ها تا غلبه بر هم‌تیمی‌های سابق خود فاصله‌ای نداشتند اما موفق به انجام این مهم نشدند. جالب است که جانشین‌های آن‌ها نقشی اساسی در بازگشت پرسپولیس ایفا کردند.

الکسیس گِندوز

دروازه‌بان 28 ساله فرانسوی-الجزایری که در ابتدای این فصل جانشین علیرضا بیرانوند شد، مقابل دیدگان گلر اصلی تیم ملی نمایشی فوق‌العاده داشت و با مهارهای پرتعدادش در هر دو نیمه و خصوصا پس از دریافت گل، پرسپولیس را در بازی نگه داشت و تا حد زیادی اعتماد هواداران تیم سرخ‌پوش تهرانی را جلب کرد. گندوز با جاگیری‌های مناسب چندین شوت از زوایای مختلف را مهار کرد و اجازه نداد تیمش ناامید شود. البته عدم علاقه گندوز به خروج از دروازه به هنگام ارسال ضربات ایستگاهی و همچنین کار با پای نه‌چندان فوق‌العاده‌اش از نکات تاریک بازی او به‌حساب می‌آید.

ایوب العملود

این فول‌بک 30 ساله در جدال با ذوب‌آهن هم توانسته بود عملکرد استانداردی داشته باشد اما گلزنی مقابل تراکتور، مهر تاییدی بود بر انتخاب درست باشگاه برای جانشین کردن او به جای دانیال اسماعیلی‌فر. ایوب العملود در دقایق پایانی بازی و زمانی که جریان مسابقه اصلا برای تیمش امیدوارکننده نبود، توانست با ضربه سری دقیق، اولین گل خورده این فصل علیرضا بیرانوند را ثبت کند و مانع از ثبت اولین باخت پرسپولیس شود.

حال باید دید پرسپولیس پس از 2 تساوی 1-1، در هفته سوم و پیش از فرا رسیدن فیفادی، مقابل فولاد چه عملکردی خواهد داشت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان