یک سال محرومیت برای دوومیدانی بحرین به دلیل رسوایی دوپینگ

انجمن دوومیدانی بحرین به سهل انگاری و آسیب به ورزشکاران دوومیدانی اعتراف کرد و متعهد شد که ورزشکاران محلی را توسعه دهد و یک آژانس جدید ضد دوپینگ ایجاد کند.

انجمن دو و میدانی بحرین (BAA) به مدت یک سال از مسابقات تحت پوشش فدراسیون جهانی دوومیدانی محروم شده است.
 
به گزارش ایسنا، بحرین تا سال 2027 نمی‌تواند از ورزشکاران خارجی در تیم خود برای رقابت‌های دوومیدانی استفاده کند و تنها  می‌تواند 10 ورزشکار را برای مسابقات جهانی 2025 به میدان بفرستد. همچنین تا ژوئن سال آینده حق حضور در هیچ رویداد دوومیدانی را نخواهد داشت.
 
فدراسیون جهانی دوومیدانی پس از تحقیق در مورد انتقال خون توسط دو ورزشکار در بازی‌های المپیک قبل در توکیو، این مجازات را برای تیم بحرین تعیین کرد.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، انجمن دوومیدانی بحرین به سهل انگاری و آسیب به ورزشکاران دوومیدانی اعتراف کرد و متعهد شد که ورزشکاران محلی را توسعه دهد و یک آژانس جدید ضد دوپینگ ایجاد کند.
 
در المپیک پاریس، ورزشکاران بحرینی دو مدال به دست آوردند. طلا در دوی 3000 متر توسط وینفرد یاوی کنیایی و نقره در ماده 400 متر توسط سلوا عید ناصرنیجریه‌ای.  دو مدال دیگر توسط احمد تاج‌الدینف کشتی گیر روسیه تبار (طلا) و گور میناسیان وزنه بردار ارمنستانی (برنز) حاصل شد.
 
همچنین بحرین در حالی در بازی‌های‌ آسیایی قبل توانست 12 مدال طلا به دست بیاورد که همه مدال‌ها را ورزشکاران خارجی کسب کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان