«دنیای‌اقتصاد» برای ماه آخر فصل تعطیلات پیشنهاد سفر می‏‏‌دهد

تورهای آخر تابستان

شماره روزنامه: ۶۰۸۷ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۶/۳ ...

یکی از این تورها به مقصد گیلان و شاندرمن است. در این تور سه‌روزه که به ازای هر توریست 7 میلیون و 499‌هزار تومان هزینه دارد‌‌‌، گردشگران دو شب را در کمپ ییلاقی می‌گذرانند. در این تور سافاری در ییلاق شیرین‌جان‌‌‌،  پنج وعده غذا، ‌‌‌ بازدید از آبشار ویوز و منطقه ییلاقی النزه جزو خدمات گنجانده شده است. حمل و نقل این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر انجام می‌شود اما در صورت استفاده از خودروهای آژانس مبلغ 5 میلیون و 500‌هزار تومان به هزینه تور اضافه می‌‌‌شود.‌دماوند و پلور مقصد یکی دیگر از این تورهاست. سفر تدارک دیده شده به این منطقه یک‌روزه بوده و هزینه آن به ازای هر توریست یک میلیون و 160‌هزار تومان است. به واسطه یک‌روزه بودن این تور گزینه‌‌‌ای برای اقامت ندارد و حمل و نقل آن با اتوبوس 25 صندلی VIP تخت‌شو است. در این تور برنامه یک‌روزه رودخانه‌‌‌نوردی در دره زمان،  عکاسی،  مشاهده پرندگان و استراحت در طبیعت و قدم زدن در رودخانه‌‌‌‌‌‌ به همراه یک وعده غذایی به توریست‌های شرکت‌کننده عرضه می‌شود.

شاهرود،  روستای ابر،  روستای افراتخته و  گرگان مقصد دیگر تور شهریور ماه است. این تور سه‌روزه به ازای هر توریست 6 میلیون و 870‌هزار تومان هزینه دارد. اقامتگاه بوم‌گردی و خانه محلی برای اقامت این تور در نظر گرفته شده و حمل و نقل آن با اتوبوس 25 صندلی VIP تخت‌شو و مینی‌‌‌بوس است. در این سفر جنگل‌‌‌پیمایی در جنگل‌‌‌های هیرکانی، ‌‌‌ بازدید از آرامگاه بایزید بسطامی‌‌‌ و شیخ ابوالحسن خرقانی، ‌‌‌ دیدن روستاهای ابر و افراتخته گلستان به همراه شش وعده غذایی جزو خدمات تور تعریف شده است.

آمل مقصد دیگر تورهای شهریور است.

در یک تور دوروزه که به ازای هر توریست 5 میلیون و 990‌هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن نیز در اقامتگاه بوم‌گردی است،  خدماتی نظیر سوارکاری در جنگل‌های هیرکانی و تماشای دشت‌‌‌های وسیع و سرسبز و آبشارهای پرآب، ‌‌‌سه وعده غذایی‌‌‌،  بازدید از روستای چلاو و ییلاق پردمه عرضه می‌شود.  حمل ونقل این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر است و در صورت استفاده از خودروهای آژانس دو میلیون و 450‌هزار تومان به هزینه تور اضافه می‌‌‌شود. سمنان، ‌‌‌ شهمیرزاد،  فولادمحله و  منطقه حفاظت‌شده پرور مقصد یکی از تورهای حیات وحش تعریف شده در شهریور است.  این تور دوروزه به ازای هر توریست دو میلیون و 550‌هزار تومان هزینه دارد و یک شب کمپ در منطقه حفاظت‌شده برای اقامت آن در نظر گرفته شده است. این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر انجام می‌شود و گشت‌زنی در منطقه حفاظت‌شده پرور و مشاهده انواع گونه‌های حیات وحش و ‌‌‌ یک وعده غذا جزو خدمات آن است.

7 copy

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان