هر سال هوشمندی پلیس در مرزهای هشت گانه بیشتر می شود

سردار رادان، با بیان اینکه هر سال که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس در مرزهای هشت گانه جای خود را پیدا می‌کند، گفت: به لطف خدا و با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در تمامی مرزها امنیت کاملا برقرار است و هیچ گزارشی مبنی بر خرابکاری نداشتیم.

هر سال هوشمندی پلیس در مرزهای هشت گانه بیشتر می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، «سردار احمدرضا رادان» شامگاه (جمعه 2 شهریورماه) در نشست ستاد اربعین که با حضور وزیر کشور در مرز شلمچه برگزار شد اظهار کرد: همه مدیران در همه سطوح از جمله پلیس غصه از این دارند که خدمت عارفانه به پایان می‌رسد.

فرمانده انتظامی فراجا، با بیان اینکه هر سال که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس در مرزهای هشت گانه جای خود را پیدا می‌کند، افزود: از سال گذشته سامانه سجاد توسط متخصصان داخلی طراحی شد و زائران با ثبت نام در آن درخواست سفر دادند و این مهم به ما کمک زیادی کرد.

وی تصریح کرد: امسال افزایش تخصصی در گیت‌ها باعث شد توقف هر زائر در گیت به چهار ثانیه برسد و شاهد تردد روان و بدون مشکل آنان بودیم.

سردار رادان با بیان اینکه امسال کمترین دستگیری در حوزه مواد مخدر در عراق را داشتیم، یاد آور شد: به نظر می‌رسد با این روش چیزی بنام مواد مخدر در اربعین سال‌های آتی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: بعضی از سارقان در سال‌های گذشته عازم عراق می‌شدند ولی امسال این سارقان حرفه‌ای با بررسی توسط دستگاه‌های هوشمند در مرزهای هشت گانه شناسایی و از ورودشان به عراق جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی فراجا، گفت: برای اولین بار اتباع خارجی ساماندهی شدند، اگر اتباع غیر مجاز می‌آمدند دستگیر و به اردوگاه منتقل می‌شدند، امسال یکی از سال های خوبی بود که برای اتباع انجام شد و قطعا سال دیگر مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: به لطف خدا و با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در تمامی مرزها امنیت کاملا برقرار است و هیچ گزارشی مبنی بر خرابکاری نداشتیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان