قابلیت Circle to Search بالاخره به گلکسی S۲۱ FE اضافه شد

ویژگی جذاب Circle to Search سرانجام دردسترس دارندگان گوشی هوشمند گلکسی S۲۱ FE قرار گرفت.

سامسونگ قبلاً برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی خود را برای مدل‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر کرده بود که ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به Circle to Search اشاره کرد. با وجود اینکه گلکسی S21 FE از تراشه‌ی مشابه سایر اعضای این خانواده بهره می‌برد، تا امروز ویژگی مذکور را دریافت نکرده بود.

به گزارش زومیت، طبق اطلاعات سایت رسمی سامسونگ موبایل، این شرکت سرانجام قابلیت Circle to Search را به‌عنوان بخشی از آپدیت امنیتی ماه آگوست 2024 (مرداد و شهریور 1403) به گلکسی S21 FE اضافه کرده است. این به‌روزرسانی درحال‌حاضر دردسترس کاربران ویتنامی قرار دارد و انتظار می‌رود طی روزهای آینده برای سایر بازارها هم منتشر شود. آپدیت مذکور همچنین شامل رفع بیش از 50 آسیب‌پذیری امنیتی در اندروید و رابط کاربری One UI سامسونگ می‌شود.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، قابلیت Circle to Search دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که از نامش پیدا است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید هر چیزی را روی صفحه‌نمایش خود با یک دایره مشخص و سپس اطلاعات مربوط‌به آن را دریافت کنید.

حتی می‌توانید از این طریق، آهنگی که در محیط اطراف یا روی گوشی سامسونگ شما پخش می‌شود را شناسایی کنید. برای فعال‌کردن Circle to Search، باید انگشت خود را روی دکمه‌ی سفید پایین صفحه‌نمایش یا دکمه‌ی هوم (اگر همچنان از آن استفاده می‌کنید) نگه دارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان