اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان

در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 195 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.
 
به گزارش ایلنا به نقل از، سردار «رضا شجاعی» فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزداران استان سیستان و بلوچستان موفق شدند در سراسر مرزهای استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی قاچاقچیان را زمینگیر و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.
 
وی با اشاره به توفیقات مرزبانان طی این چند رشته عملیات مرزی، اظهار کرد: مرزبانان با اجرای تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی علیه قاچاقچیان؛ 93 هزار و 140 لیتر فرآورده‌های سوختی، 4 میلیون 519 هزار و 459 عدد انواع دارو، 799 اقلام ضدفرهنگی، 536 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، 3 تن و 545 کیلوگرم آرد، 6 هزار و 240 عدد انواع بطری نوشیدنی، 2 هزار و 500 لیتر روغن خوراکی، 130 عدد پرنده زینتی (طوطی) و 5 قلاده میمون را کشف کردند.
 
این مقام ارشد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 32 دستگاه انواع وسلیه نقلیه و دستگیری 17 قاچاقچی، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده 195 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.
 
سردار «شجاعی» در پایان خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان