تمهیدات سخت برای حفظ حریم خصوصی در مراسم خاکسپاری آلن دلون

امروز بعداز ظهر مراسم خاکسپاری آلن دلون با حضور گروهی متشکل از ۴۰ نفر که با دقت انتخاب شده‌اند، برگزار می‌شود.

آلن دلون امروز با درنظرگرفتن سخت‌ترین تمهیدات برای حفظ حریم خصوصی، در املاکش به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، امروز بعداز ظهر مراسم خاکسپاری آلن دلون با حضور گروهی متشکل از 40 نفر که با دقت انتخاب شده‌اند، برگزار می‌شود.

بازیگر محبوب فرانسوی در محوطه املاک روستایی خود و با حضور 40 تن از نزدیکان وی که دستور دارند عکس نگیرند، به خاک سپرده می‌شود.

این بازیگر که یکشنبه در 88 سالگی درگذشت، به طور خاص درخواست کرده بود که ادای احترام ملی در کار نباشد و اصرار داشت که مانند هر کس دیگری به خاک سپرده شود.

پس از کسب مجوز ویژه از بخشدار محلی که در زمان حیات وی انجام شد، او در کلیسای کوچکی که در املاکش دوشی در 140 کیلومتری جنوب شرقی پاریس دارد، دفن می‌شود. وی این املاک را در دهه 1970 خرید و در همانجا درگذشت. این کلیسا در زمینی به مساحت 120 هکتار که بیشتر آن جنگلی است واقع شده و دلون در طول سال‌ها حداقل 35 سگ خانگی خود را آنجا دفن کرده است.

آلن دلون یک بار گفته بود می‌خواهد سگ نژاد بلژیکی‌اش به نام لوبو، که همراه همیشگی سال‌های پایانی زندگی‌اش بود، همراه او به خاک سپرده شود. پس از اعتراض فعالان حقوق حیوانات، سه فرزند این بازیگر، آنتونی 59 ساله، انوشکا 33 ساله و آلن فابین 30 ساله اعلام کردند سگ در خانواده نگه داشته می‌شود.

دلون همچنین درخواست کرده بود مراسم تشییع و خاکسپاری توسط کشیش کاتولیک موسیو ژان میشل دی فالکو 82 ساله، اسقف سابق گپ در جنوب شرقی فرانسه و دوست قدیمی این بازیگر انجام شود. دی فالکو سال 2017 مراسم تشییع بازیگر میری دارک شریک زندگی دلون بین سال‌های 1968 و 1983 را که او به‌عنوان «عشق زندگی من» توصیف کرده بود و همچنین شارل ترنت موسیقی‌دان و خواننده و ژان لوک لاگاردر سرمایه‌دار تجاری فرانسوی را انجام داده بود. او همچنین در مراسم تشییع رئیس جمهوری سابق والری ژیسکاردسن در سال 2020 حضور داشت.

بنا بر گزارش‌ها از عزاداران خواسته شده در طی مراسم، تلفن‌های همراه خود را در کیسه‌های پلاستیکی در بسته قرار دهند و عکسی گرفته نشود. اداره محلی پرواز هواپیماها و پهپادها را بر فراز این ملک ممنوع کرده است.

دلون که از چهره‌های تجدید حیات سینمای فرانسه در دهه 1960 است، در مجموعه‌ای از فیلم‌های کلاسیک مانند «سامورایی»، «روکو و برادرانش»، «ظهر بنفش»، «پلنگ»، «دسته سیسیلی‌ها» و «بورسالینو» بازی کرد. او که زمانی چهره آشنای روستای دوشی بود، پس از سکته مغزی در سال 2019، در سال 2022 به لنفومای با رشد آهسته مبتلا شد و چندین سال در روستا دیده نشده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان