جنجال قطع برق کسب و کارها / از نانوایی‌ها تا کارخانه‌ها همه در گیر شده‌اند/ قطع برق چه بلایی سر اقتصاد ایران می‌آورد؟ (فیلم)

از شرکت‌ها خواسته شده در ساعات اوج مصرف تا ۹۰ درصد کمتر برق مصرف کنند. کاهش ۹۰ درصدی مصرف به معنای تعطیلی بسیاری از خطوط تولید در یک کارخانه است.

عصر ایران ؛ رییس شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی توییتی زده با این محتوا که قرار است شیفت شب کارخانه‌ها از ساعت 18 تا 22 به دلیل نبود برق تعطیل شود. پیش از این هم خبری درباره تعطیلی دو هفته‌ای کارخانه‌های مشهد منتشر و بعد تکذیب شد.

گزارش را این‌جا ببینید

با این حال از شرکت‌ها خواسته شده در ساعات اوج مصرف تا 90 درصد کمتر برق مصرف کنند. کاهش 90 درصدی مصرف به معنای تعطیلی بسیاری از خطوط تولید در یک کارخانه است. این در حالی است که کارخانه‌ها بیمه و مالیات می‌پردازند. سایر مشاغل هم از کمبود برق آسیب دیده‌اند. برای مثال نانواهایی‌ها هم دچار ضرر شده‌اند چراکه خمیری که در خمیرگیر مانده ترش می‌شود و باید دور ریخته شود. همه اینها می‌تواند وضعیت اقتصادی را بدتر کند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان