پراستفاده ترین اسم ها برای نام گذاری شهرهای ایالات متحده + نقشه

اسپرینگفیلد، ماساچوست در سال ۱۶۳۶ تأسیس شد و نام آن از شهری در اسکس انگلستان گرفته شده است. از آن زمان، بیش از ۳۰ مکان در آمریکا، اسپرینگفیلد نامیده شده‌اند و فراگیر بودن آن منجر به انتخاب این نام به عنوان شهر محل زندگی خانواده سیمپسون‌ها شده است.

اداره سرشماری ایالات متحده اطلاعات گسترده‌ای درباره آمریکا جمع‌آوری می‌کند. با این حال، با کمی کاوش در جداول جمعیتی سال 2023 آنها، امکان مرتب کردن نام‌ های پرتکرار شهرها در سراسر این کشور و مشاهده تعداد دقیق تطابق آنها وجود دارد.

به گزارش روزیاتو، در اینجا نقشه و فهرستی از پرتکرارترین نام‌ های شهرهای آمریکا ارائه شده است.

پراستفاده ترین اسم ها برای نامگذاری شهرهای ایالات متحده + نقشه

نکته مهم این است که این فهرست تنها شامل مکان‌هایی است که به عنوان شهر ثبت شده‌اند، حداقل 20,000 نفر جمعیت دارند و نام‌های کاملاً مشابه دارند (هر کدام پنج مورد). بنابراین، نام‌هایی مانند سدار فالز (Cedar Falls) و سدار راپیدز (Cedar Rapids) در آمار نام سدار (Cedar) محاسبه نمی‌شوند. این فهرست همچنین پیشوندهایی مانند “St.” ،”Los” و “San” و غیره را شامل نمی‌شود.

پرتکرارترین نام‌ های شهرهای آمریکا

اسپرینگفیلد (Springfield) و کلمبوس (Columbus) دو نام رایج برای مکان‌های ثبت شده با حداقل 20,000 نفر جمعیت هستند. در اینجا فهرستی از سایر نام‌های رایج و ایالت‌هایی که این شهرها در آنها یافت می‌شوند، ارائه شده است.

پراستفاده ترین اسم ها برای نامگذاری شهرهای ایالات متحده + نقشه

اسپرینگفیلد، ماساچوست در سال 1636 تأسیس شد و نام آن از شهری در اسکس انگلستان گرفته شده است. از آن زمان، بیش از 30 مکان در آمریکا، اسپرینگفیلد نامیده شده‌اند و فراگیر بودن آن منجر به انتخاب این نام به عنوان شهر محل زندگی خانواده سیمپسون‌ها شده است.

با این حال، تنها چهار اسپرینگفیلد دیگر به عنوان شهر ثبت شده‌اند و حداقل 20,000 نفر جمعیت دارند. آنها را می‌توان در ایلینوی، میزوری، اوهایو و اورگان یافت. وست اسپرینگفیلد، ماساچوست در این فهرست قرار نمی‌گیرد زیرا تطابق دقیقی ندارد.

در همین حال، کلمبوس در اوهایو، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهر با این نام است که در سال 1812 تأسیس شد. جالب است بدانید که کلمبوسِ ایندیانا، به افتخار کلمبوسِ اوهایو نامگذاری شده است، زیرا ساکنان اولیه آن اهل کلمبوسِ اوهایو بودند.

نام فرانکلین (به افتخار بنجامین فرانکلین) یکی از رایج ترین نام شهرها در ایالات متحده شناخته می شود. اما به دلیل اینکه در ماساچوست شهری به نام Town of Franklin وجود دارد، این نام به طور دقیق با سه شهر دیگر به نام فرانکلین در ایندیانا، تنسی و ویسکانسین مطابقت ندارد. به عبارت دیگر، اگر نام رسمی Town of Franklin نبود، این نام نیز به فهرست رایج ترین نام‌ های شهرهای آمریکا اضافه می شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان