نتانیاهو : آمادگی حزب الله برای حمله به اسرائیل را رصد کرده بودیم / هزاران موشک منهدم شد / هر کس به ما حمله کند، به او حمله خواهیم کرد

نتانیاهو تصریح کرد: ما آمادگی حزب الله برای حمله به اسرائیل را رصد کرده بودیم و به ارتش دستور دادیم که برای از بین بردن تهدیدات ابتکار عمل را در دست بگیرد. ارتش از طریق دفاع و حمله با قدرت بسیار برای از بین بردن تهدیدات تلاش می‌کند.

در پی حملات شدید حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی که در واکنش به شهادت فواد شکر توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است، بنیامین نتانیاهو عنوان داشت: ما آمادگی حزب الله برای حمله به اسرائیل را رصد کرده بودیم.
 
به گزارش شفقنا از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما بر بازگرداندن ساکنان شمال اسرائیل به منازلشان اصرار داریم و هر کس که به ما حمله کند، ما به آن حمله خواهیم کرد.
 
نتانیاهو عنوان داشت: من از اسرائیلی‌ها می‌خواهم که دستورات جبهه داخلی را دنبال کنند و ما آماده دفاع از اسرائیل هستیم.
 
وی ادعا کرد: ارتش هزاران موشک که به سمت شمال اسرائیل هدایت شده بود، منهدم کرد و تهدیدات دیگر را از بین برد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما آمادگی حزب الله برای حمله به اسرائیل را رصد کرده بودیم و به ارتش دستور دادیم که برای از بین بردن تهدیدات ابتکار عمل را در دست بگیرد. ارتش از طریق دفاع و حمله با قدرت بسیار برای از بین بردن تهدیدات تلاش می‌کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان