اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود، بیت کوین به چه قیمتی می‌رسد؟

در بزرگ‌ترین بازار پیش‌بینی جهان، پلی‌مارکت (Polymarket)، حدود ۵۱ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد، در حالی‌که ۴۷ درصد دیگر فکر می‌کنند که معاون رئیس‌جمهور فعلی، کامالا هریس، پیروز خواهد شد.

با نزدیک شدن انتخابات ایالات متحده، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین مورد توجه بسیاری از فعالان جامعه کریپتو قرار گرفته است.

به گزارش رمزارز نیوز، امروز، یک کارشناس کریپتو در پستی در X بیان کرد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در این انتخابات، قیمت بیت‌کوین به‌ راحتی می‌تواند به سطح 100 هزار دلار برسد. آنتونی اسکاراموچی از اسکای‌بریج کپیتال نیز در مصاحبه‌ای اظهار داشت که بیت‌کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید، اما این فرآیند به دلیل موانع نظارتی و عدم قطعیت‌ها بیشتر طول می‌کشد.

در حال حاضر،‌ در بزرگ‌ترین بازار پیش‌بینی جهان، پلی‌مارکت (Polymarket)، حدود 51 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد، در حالی‌که 47 درصد دیگر فکر می‌کنند که معاون رئیس‌جمهور فعلی، کامالا هریس، پیروز خواهد شد.

قابل توجه است که رابرت اف. کندی جونیور، کاندیدای مستقل و طرفدار کریپتو، اخیراً از کاندیداتوری خود انصراف داده و حمایت خود را از ترامپ اعلام کرده است.

این وضعیت نشان‌دهنده تمایل آمریکایی‌ها به انتخاب رئیس‌جمهوری است که به کریپتو علاقه‌مند باشد. جامعه کریپتو نیز از وعده ترامپ برای برکناری گری جنسلر از ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تمجید کرده است.

با توجه به نگرش مثبت ترامپ به کریپتو و بلاکچین، در صورت پیروزی او، می‌توان انتظار داشت که سیاست‌های مثبت‌تری به نفع ارزهای دیجیتال اتخاذ شود. همچنین، اعلام احتمالی کاهش نرخ بهره توسط رئیس فدرال رزرو نیز احساسات بازار را تقویت کرده است.

در حال حاضر، بیت‌کوین در حال تثبیت در محدوده 64 هزار دلار است و با 0.18 درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی 64116 دلار معامله می‌شود. با این حال، حجم معاملات روزانه 51.58 درصد کاهش یافته است.

اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود، بیت کوین به چه قیمتی می‌رسد؟

در این میان، کارشناسان چشم‌انداز صعودی برای بیت‌کوین دارند و پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین می‌تواند به سطوح 68000 دلار یا 71000 دلار برسد. با این حال، رسیدن به سطح 100،000 دلار کمتر محتمل در نظر گرفته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان