جوکر ۲ و سریال غربت در آستانه توقیف کامل؟ / ساترا با جوکر مردان مشکل دارد نه جوکر زنان!

سریال «غربت» به دلیل ایرادات محتوایی متوقف شده است و برنامه «جوکر ۲» نیز با خطر توقیف مواجه است. مهران ده نمکی، عضو مجمع تحلیلگران ساترا، درباره دلایل توقیف این دو برنامه و احتمال رفع توقیف آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده است.

عضو مجمع تحلیلگران ساترا درحالی که گفت اطلاعیه ساترا درباره برنامه جوکر 2 ربطی به جوکر زنان ندارد، ابراز امیدواری کرد سریال «غربت» با اعمال اصلاحات شورای صدور مجوز ساترا در هفته‌های آینده از توقیف خارج شود.

به گزارش ایسنا، انتشار بدون مجوز برنامه «جوکر 2» و سریال «غربت» در روزهای گذشته با برخی حواشی همراه بوده است. برخی با انتقاد از محتوای نامناسب این دو برنامه خواستار توقیف این دو اثر شدند و برخی هم در نقطه مقابل خواستار اصلاح این دو برنامه و ادامه انتشار آن شدند.

مهران ده نمکی، عضو مجمع تحلیلگران ساترا درباره اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در خصوص جوکر 2 و سریال غربت گفت: سریال غربت ایرادهای زیادی دارد که فعلاً بخشی از آن در همین سه قسمت اول برجسته شد و باعث اعتراض عرب‌زبان‌های کشور شد. اگر این سریال امروز توسط دادستانی توقیف نمی‌شد، وضعیت بسیار بدتری در قسمت‌های آینده رقم می‌خورد که حتماً شاهد اعتراضات جدی‌تری در کشور بودیم اما هیچ‌کس از توقیف یک اثر هنری در کشور خوشحال نیست و امیدواریم این سریال با اعمال اصلاحات شورای صدور مجوز ساترا در هفته‌های آینده از توقیف خارج شود، هر چند شاید الان برای اعمال اصلاحات دیر شده باشد چون طبق اعلام دادستانی این سریال امروز توقیف شد.

این عضو شورای راهبری مجمع رصتا در ادامه درباره برنامه جوکر 2 گفت: اطلاعیه ساترا درباره برنامه جوکر 2 ربطی به جوکر زنان ندارد و در حقیقت ساترا اعلام کرده است چنانچه برنامه جوکر 2 مردان اصلاح نشود طبق اطلاعیه قبلی که صادر کرده بود ناچار است از طریق مراجع قضایی جلوی ادامه روند انتشار جوکر 2 را بگیرد و اگر محتوای جوکر مردان اصلاح شود، ادامه انتشار جوکر زنان هم در شورای صدور مجوز ساترا بررسی خواهد شد و احتمالا با اصلاحیه اندک موفق به دریافت مجوز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان