همکاری مایکل جکسون و سونیک/ انکار به دلیل اتهام کودک آزاری پادشاه پاپ(+تصاویر)

پس از موفقیت بازی مون واکر، مایکل جکسون و سگا طی قراردادی به توافق رسیدند تا بر اساس آن پادشاه پاپ تمام موسیقی قسمت سوم فرنچایز سونیک را بسازد.

عصر ایران - مایکل جکسون، ستاره مشهور موسیقی پاپ، از طرفداران بزرگ شخصیت بازی ویدیویی سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) بود. وی چندین بار با شرکت سگا، از جمله در پروژه بازی مایکل جسون مون واکر برای کنسول جنسیس همکاری کرد.

مایکل جکسون و سونیک

پس از موفقیت بازی مون واکر، مایکل جکسون و سگا طی قراردادی به توافق رسیدند تا بر اساس آن پادشاه پاپ تمام موسیقی قسمت سوم فرنچایز سونیک را بسازد. بنابر گزارش ها، مایکل جکسون در ابتدا از این فرصت هیجان زده شد و تیمی از نوازندگان را برای توسعه موسیقی متن بازی گرد هم آورد. با این حال، جکسون در نهایت از محدودیت های کنسول سگا جنسیس و تراشه صوتی آن ناامید شد و خواست که در بازی نهایی نامی از وی برده نشود. مدت کوتاهی بعد، اتهامات کودک آزاری علیه مایکل جکسون علنی شد و سگا تصمیم گرفت مشارکت وی در این پروژه را مخفی نگه دارد.

مایکل جکسون و سونیک

تا به امروز، سگا مدعی است که هیچ موسیقی ساخته شده توسط مایکل جکسون در نسخه نهایی بازی سونیک 3 استفاده نشده است. با این وجود، آهنگسازانی که در کنار جکسون کار می کردند، مدعی اند که از موسیقی ساخت جکسون در بازی استفاده شده است.

طرفداران بازی نیز به شباهت های بین موسیقی سونیک 3 و کارهای بعدی مایکل جکسون اشاره داشته اند. مهمتر این که تیتراژ پایانی این بازی بسیار شبیه به آهنگ غریبه ای در مسکو (Stranger in Mosco) مایکل جکسون است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان