پیام‌ ابوعبیده در مورد عملیات حزب‌الله

سخنگوی گردان‌های قسام: ما واکنش اولیه برادران حزب‌الله به ترور فرمانده فواد شکر را تبریک می‌گوییم و از فداکاری‌های ارزشمند ملت خود در لبنان و قهرمانان مقاومت قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس در اظهاراتی ضمن تبریک عملیات حزب‌الله لبنان در پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش، گفت این پاسخ بار دیگر تغییر واقعیت راهبردی رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان الاقصی» را نشان داد.

به گزارش ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی در پلتفرم «ایکس» (توییت سابق) نوشت: ما واکنش اولیه برادران حزب الله به ترور فرمانده فواد شکر را تبریک می‌گوییم و از فداکاری‌های ارزشمند مردم خود در لبنان و مقاومت‌های قهرمان قدردانی می‌کنیم.

ابوعبیده گفت: عملیات حزب‌الله بار دیگر تغییر در واقعیت راهبردی رژیم اشغالگر را از زمان وقوع طوفان الاقصی تایید می‌کند؛ طوری که هیچ‌گونه امنیت برای دشمن در برابر مجازات وجود ندارد و همچنین هیچ محدودیتی برای ضربه زدن به آن در هر نقطه و هیچ جبهه‌ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که تجاوزات علیه ملت ما ادامه داشته باشد، همه جبهه‌ها در مقابل دشمن شعله‌ور و در حال تشدید خواهند بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از 320 موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان