درگذشت بازیگر سینما و تلویزیون در ۶۷ سالگی

شماره روزنامه: ۶۰۸۸ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۶/۵ ...

دو ماه است که مراحل شیمی‌درمانی به پایان رسیده ولی قرص‌هایی که استفاده می‌کنم بدتر از شیمی‌درمانی است و حالم را بد می‌کند اما چاره‌ای نیست. 6ماه باید این داروها را مصرف کنم، دو ماه گذشته و باید تا چهار ماه آینده این قرص‌ها را مصرف کنم تا ان‌شاءالله به لطف خداوند بهبودی کاملم را به دست بیاورم. حمیدی درباره جراحی‌ای که قرار بود از ناحیه پانکراس داشته باشد، توضیح داده بود: خدا را شکر به دلیل اینکه غده با شیمی‌درمانی رفع شده دیگر نیازی به عمل پانکراس ندارم و از این بابت خیلی خوشحالم و خبر خوبی برایم بود که دیگر احتیاجی به جراحی ندارم. من مردم عزیزم را خیلی دوست دارم و بسیار تشکر می‌کنم چون خیلی به من لطف دارند و در این مدت برایم بسیار دعا کردند و من دیدم که دعای جمعی واقعا برایم تاثیر داشت. از شما هم ممنونم که به یاد من هستید.

زهره حمیدی در دوران دبیرستان با دوستانش، از جمله منیژه حکمت کارگردان و تهیه‌کننده این روزهای سینما، گروه تئاتر داشتند. او اولین بار در سال 1371 در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» ساخته حسن هدایت در نقش اول بازی کرد و توانست نامش را مطرح کند.

او در این سال‌ها در آثاری همچون شوق پرواز، خوش خیال، کارآگاه، بهشت گمشده، تولدی دیگر، من و شارمین، خداداد، فرشتگان بی‌بال، لبه تیغ، پس‌کوچه‌های شمرون و... به ایفای نقش پرداخته بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان