مشرق گزارش می‌دهد؛

سریال ادامه دار گاف‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی/ آبروریزی بزرگ برای اسرائیل؛ گنبد آهنین ناو خودی را شکار کرد +فیلم و تصاویر

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای رسما اعلام کرد که تحقیقات اولیه نشان می دهد نقص فنی موشک تامیر از سامانه گنبد آهنین موجب شده این سامانه پدافندی قایق اسرائیلی را با پهپاد حزب الله اشتباه بگیرد.

سرویس دفاع و امنیت مشرق _ مقاومت لبنان بامداد امروز یکشنبه 4 شهریور فاز نخست عملیات انتقام ترور شهید فواد شکر (حاج محسن) و غیرنظامیان به شهادت رسیده در منطقه ضاحیه بیروت را علیه دشمن صهیونیستی کلید زد.

حزب الله تاکید کرده است این مرحله بخش ابتدایی انتقام ترور حاج محسن بوده و در آینده نزدیک شاهد ادامه عملیات علیه صهیونیست ها خواهیم بود؛ در فاز نخست عملیات 310 راکت توپخانه ای و 20 پهپاد انتحاری به سمت شمال و مرکز سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

در ویدئوی منتشر شده توسط بخش رسانه ای حزب الله تعدادی از اهداف عملیات شامل پایگاه های توپخانه ای، زرهی، پدافندی و مقرهای اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی معرفی شده اند.

به مانند بسیاری از دفعات پیشین ارتش رژیم صهیونیستی باز هم به دنبال سرپوش گذاشتن بر خسارات و تلفات خود ناشی از حملات راکتی و پهپادی حزب الله لبنان بود.

سخنگوی ارتش این رژیم در بیانیه خود گفت هیچ کدام از راکت ها و پهپادهای حزب الله به تاسیسات نظامی اسرائیل اصابت نکرده و تنها یک مورد موجب زخمی شدن یک شهرک نشین در شهر عکا شده است؛ همچنین آنها در ادعایی مضحک تر مدعی شدند بامداد امروز نیروی هوایی اسرائیل هزاران پرتابگر راکتی مقاومت در مناطق مختلف لبنان را هدف قرار داده و منهدم کرده است در حالی که هیچ تصویری از این ادعای خود منتشر نکرده و تنها بمباران چند هدف نامشخص روی زمین را به نمایش گذاشتند.

اما یک حادثه عجیب و تا حدودی خنده دار در نزدیکی ساحل نهاریا موجب بهت کارشناسان نظامی شده است؛ شکار شناور خودی توسط پدافند هوایی پر ادعای رژیم صهیونیستی!

گنبد آهنین ناو خودی را شکار کرد

ساعاتی پس از حمله سنگین انتقامی حزب الله به سرزمین های اشغالی، برخی منابع از وقوع یک حادثه برای یک قایق گشتی نیروی دریایی اسرائیل در ساحل بندر نهاریا خبر دادند.

ویدئویی عجیب از اصابت یک موشک به قایق گشتی کلاس Dvora صهیونیست ها منتشر شد؛ در ابتدا برخی گمان می کردند که حزب الله با استفاده از راکت یا موشک ضد کشتی به این شناور اسرائیلی حمله ور شده است اما با اندکی دقت در ویدئوی منتشر شده شاهد یک گاف اساسی و خنده دار از سوی پدافند هوایی اسرائیل بودیم!


با دقت در مسیر حرکت موشک، روشن بودن موتور راکتی آن و مانور و سرعت بالا کاملا مشخص است با یک موشک پدافندی هدایت راداری سر و کار داریم که میزان سر جنگی انفجاری آن در بالای هدف مشابه با موشک تامیر از سامانه گنبد آهنین است.


این اتفاق عجیب و نقص فنی گنبد آهنین موجب به هلاکت رسیدن یک خدمه و زخمی شدن 1 تن دیگر در قایق گشتی اسرائیلی شد.

سریال ادامه دار گاف‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی/ آبروریزی بزرگ برای اسرائیل؛ گنبد آهنین ناو خودی را شکار کرد +فیلم و تصاویر
ملوان به هلاکت رسیده در قایق گشتی اسرائیلی

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای رسما اعلام کرد که تحقیقات اولیه نشان می دهد نقص فنی موشک تامیر از سامانه گنبد آهنین موجب شده این سامانه پدافندی قایق اسرائیلی را با پهپاد حزب الله اشتباه بگیرد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان