دیجیتالی شدن به روش شهر هوشمند آمریکایی

پیچ‌تری کورنرز Peachtree Corners واقع در ایالت جورجیای آمریکا، یکی از نخستین شهرهای هوشمند ایالات متحده است که از زیرساخت‌های متصل به دنیای واقعی و ۵G پشتیبانی می‌کند.

پیچ‌تری کورنرز، یکی از نخستین شهرهای هوشمند ایالات متحده، از همکاری با یک پلتفرم پایدار ارائه‌دهنده روشنایی هوشمند خبر داد تا روشنایی و اینترنت اشیا را در اکوسیستم آزمایشگاهی و مرکز شهر خود مستقر و محیطی کاملاً دیجیتالی و متصل ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، پیچ‌تری کورنرز Peachtree Corners واقع در ایالت جورجیای آمریکا، یکی از نخستین شهرهای هوشمند ایالات متحده است که از زیرساخت‌های متصل به دنیای واقعی و 5G پشتیبانی می‌کند.

این شهر در همکاری با یک پلتفرم پایدار ارائه‌دهنده برنامه‌های هوش مصنوعی، چارچوب اینترنت اشیا، اتصالات دسترسی و روشنایی هوشمند، در حال به‌کارگیری راه‌حل‌های روشنایی شهر هوشمند درون مرزهای خود است و قصد دارد شبکه روشنایی و اینترنت اشیا را در اکوسیستم آزمایشگاه کنجکاوی و مرکز شهر خود مستقر و از زیرساخت‌های روشنایی برای ایجاد یک محیط کاملاً دیجیتالی و متصل استفاده کند.

پلتفرم یادشده اعلام کرده است که اجرای راه‌حل‌های روشنایی آن نیاز به نصب چندین دستگاه در یک تیر چراغ را با چندین سیستم یکپارچه در یک لامپ برطرف می‌کند. تجهیزات شهر هوشمند آن نیز شامل نورپردازی با ال‌ای‌دی‌های کم‌مصرف و باکیفیت، حسگرهای محیطی برای نظارت بر کیفیت هوا، چارچوب اینترنت اشیا برای برنامه‌های اضافی شهر هوشمند و استفاده از یک دوربین امنیتی می‌شود که دارای هوش مصنوعی و محاسبات لبه‌ای با قابلیت‌های پیشرفته است. علاوه بر این هر دستگاه نور شامل یک نقطه دسترسی بی‌سیم برای ارائه وای‌فای عمومی رایگان است.

دیجیتالی شدن به روش شهر هوشمند آمریکایی

راه‌حل‌های روشنایی هوشمند این پلتفرم دستیابی به اهداف شهر یادشده را برای بهبود ایمنی و کیفیت زندگی ساکنان ممکن می‌کند و در عین حال کارایی چندین راه‌حل شهر هوشمند را در یک واحد ارائه می‌دهد. این راه‌حل‌ها همچنین یک عنصر دیگر از امنیت و ایمنی را با نورپردازی روشن و دوربین‌های امنیتی به مرکز شهر پیچ‌تری کورنرز اضافه می‌کند که در صورت وقوع حادثه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. به کمک این فناوری امکان ارائه وای‌فای عمومی رایگان به مرکز شهر نیز وجود دارد تا امکان اتصال بیشتر شهروندان به اینترنت فراهم شود.

تاکنون 16 واحد نورپردازی این پلتفرم در سراسر زمین‌های بازی، چهار واحد در سراسر پارک‌ها و شش واحد مستقر در مرکز نوآوری مرکز شهر مستقر شده است و با گسترش پروژه، راه‌حل‌های روشنایی ارائه‌شده در سراسر پارکینگ‌های مرکز شهر، ویترین فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های عمومی و پارکینگ مرکز نوآوری آزمایشگاه پیچ‌تری کورنرز مستقر خواهند شد و پس از تکمیل، در مجموع 80 واحد در سراسر شهر خواهد بود.

دیجیتالی شدن به روش شهر هوشمند آمریکایی

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان