انتقال ۳۱۰ زائر بیمار و ۳۴ فوتی از عراق به ایران

در این مدت، ۳۱۰ زائر بیمار و ۳۴ نفر زائر فوت شده، از کشور عراق به قرارگاه های مرزی هلال احمر ایران تحویل داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از انتقال 310 زائر بیمار و 34 زائر فوت‌شده از کشور عراق به ایران خبر داد.
 
به گزارش مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور درباره امدادرسانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی گفت: از 15 مردادماه تا پنج شهریور ماه، امدادگران ما در قرارگاه مرزی، به زائران امام حسین (ع) خدمات رسانی کردند که در مجموع در این بازه زمانی، 42 هزار و 226 نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.
 
وی با اشاره به افرادی که در عراق دچار سانحه شده بودند؛ افزود: در این مدت، 310 نفر بیمار و 34 نفر زائر فوت شده، از کشور عراق به قرارگاه‌های مرزی هلال احمر ایران تحویل داده شدند.
 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، 101 مورد عملیات امداد و نجات ترافیکی به ثبت رسید که 34 نفر در این حوادث آسیب دیدند. از این تعداد 24 نفر مصدوم و 10 نفر کشته شدند.
 
محمودی با اشاره به آمار افرادی که به صورت سرپایی درمان شدند؛ گفت: 9 هزار و 414 نفر از زائران اربعین حسینی در محل توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در محل درمان سرپایی شدند.
 
وی افزود: در این میان، 10 هزار و 310 نفر از زائران نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین 21 هزار و 917 نفر به قرارگاه‌های مرزی ما مراجعه کرده و از خدمات سلامت مانند تست فشار خون و قند خون استفاده کرده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان